Indsætte note i en modtaget email i Outloo~
Fra : RTL

Dato : 20-02-04 17:49

Når jeg har modtaget emails i Outlook, kan jeg sommetider åbne disse,
editere i dem - altså skrive stikord til den konkrete email/sag som jeg skal
huske. Andre gange er det ikke muligt. Nogle der ved hvorfor der er denne
forskel?

Hvis jeg nu gerne vil skrive noter/kommentarer som jeg skal huske, ville det
være rart lækkert hvis der var mulighed for at indsætte et kommentar ligesom
man kan i Excel til en celle. Nogle der har nogle ideer til
workarounds/plugins/extra programmer der kan tillade dette i Outlook?