Billig ny 30km scooter?
Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 20-02-04 17:02

en af min venner mener at have set en annonce for et sted hvor man kan købe
en ny billig scooter30, men han kan ikke lige huske navnet på den! Er der en
venlig sjæl der kan hjælpe med navnet på mærket og en evt forhandler? Han
mener den koster knap 10000kr af ny!

mvh kim..

Fra : Elvis

Dato : 20-02-04 17:52

jeg vil gætte på en pigiao zip!

Kan ikke lige huske hvorn pigiao staves :S hehe

Fra : Neser

Dato : 20-02-04 17:58

> [...]
en
> venlig sjæl der kan hjælpe med navnet på mærket og en evt forhandler? Han

Det kan kun ha' været en PGO Comet, den koster 9.995,-

Piaggio Zip som Elvis nævner i et andet svar kst. 12.995,-

- Neser

Fra : Calle.

Dato : 20-02-04 18:27

Kim [Bandit600] wrote:
> [...]
> på den! Er der en venlig sjæl der kan hjælpe med navnet på mærket og
> en evt forhandler? Han mener den koster knap 10000kr af ny!

mon ikke det er en popcorn han har set.

http://www.robertsmc.dk/knallert/oversigt_30/oversigt_30.htm#CPI

--
Calle

Fra : Henning Lund

Dato : 20-02-04 19:07

Calle. skrev:

> mon ikke det er en popcorn han har set.

Som ikke er at anbefale, jeg har talt med flere værksteder som udtaler
at der er skiftet et utal af krumtappe, selv ved lovlig kørsel med
scooteren.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Kim [Bandit600]

Dato : 20-02-04 19:32

"Henning Lund" skrev i en meddelelse

> Som ikke er at anbefale, jeg har talt med flere værksteder som udtaler
> at der er skiftet et utal af krumtappe, selv ved lovlig kørsel med
> scooteren.

Ja, så forsvinder økonomien ved den ellers billige anskaffelsespris, hvis
er der kommer omfattende reperationer ind i billedet! Hans plan var at
betale
den på afbedrag, og at den skulle kunne køre uden problemer i en 8-10års
tid,

kim..

Fra : Henning Lund

Dato : 20-02-04 21:15

Kim [Bandit600] skrev:

> [...]
> var at betale
> den på afbedrag, og at den skulle kunne køre uden problemer i en

Og prøv engang at se reservedelsprisen på Thansens side, det er de mest
vanvittige reservedelspriser jeg nogensinde har set.

Fra : /Ole

Dato : 21-02-04 10:27

Der er også lige det med Popcorn (har min scooterpusher sagt) at de er
godkendt af de nye EU regler, og er en 25 km/t knallert.

n bekendt købte en 45'er og jeg kørte fra ham både i optræk og top med min
(dengang) lovlige PGO Hot50. Giv lidt mere, og køb noget ordentligt.

/Ole