HJÆLP - Hvad er: Java Runtime Environment
Fra : Froggy

Dato : 20-02-04 12:48

Håber jeg er havnet i den rigtige gruppe...

-for mig er Java indtil videre en koffeinholdig drik -og noget, der ser flot
ud i en browser *lol*
-men ellers ved jeg som det fremgår af nedenstående ikke for meget om
emnet...

-er netop ved at installere OpenOffice -og bliver midt i installationen bedt
om at henvise til:
et "Java Runtime Enviroment"
-jeg benytter både Internet Explorer og Netscape -og de kører Java uden
problemer -er det så ikke allerede installeret på min PC -eller hvad?

-hvor kan jeg evt. finde de filer, som OpenOffice spørger efter?

-og hvad kan jeg så, som jeg ikke kunne før?

Froggy

Fra : Michael Legart

Dato : 20-02-04 12:59

On 2004-02-20, Froggy <froggy@ofir.dk> wrote:
> -er netop ved at installere OpenOffice -og bliver midt i installationen bedt
> om at henvise til:
> et "Java Runtime Enviroment"

java.sun.com

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : Ayhan Binici

Dato : 20-02-04 21:20

Almindelige dødelige mennesker burde nok hellere anvende denne adresse:

www.java.com

og klikke på download. Den er noget nemmere at huske og finde rundt i.

Fra : Froggy

Dato : 21-02-04 00:13

"Ayhan Binici" <[NOSPAM]ayhan@binici.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> www.java.com
>
> og klikke på download. Den er noget nemmere at huske og finde rundt i.

1.000 TAK begge to
-og jo, Ayhan -bare du dog havde skrevet lidt før, så havde jeg sparet
mindst 3 kvarter
-men jeg fandt den da til sidst -og det virker.

Froggy