Usa rejse...udkast til rundrejse
Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 20-02-04 11:10

Hej,

vi er fire venner der planlægger tur til Californien i august-september.

Nedenstående er vores første udkast til turen:

Dato      Fra       Til
22-08-2004   København   Los Angeles
23-08-2004   Los angeles
24-08-2004   Los angeles
25-08-2004   Los angeles   Santa Barbara
26-08-2004   Santa Barbara
27-08-2004   Santa Barbara   San Francisco
28-08-2004   San Francisco
29-08-2004   San Francisco
30-08-2004   San Francisco
31-08-2004   San Francisco   Yosemity
01-09-2004   Yosemity   Death valley
02-09-2004   Death Valley   Las vegas
03-09-2004   Las Vegas
04-09-2004   Las Vegas   San Diego
05-09-2004   San Diego
06-09-2004   San Diego   Mexico
07-09-2004   San Diego   Los Angeles
08-09-2004   Los angeles
09-09-2004   Los Angeles   København

Forslag til ændringer og gode råd modtages gerne...

På forhånd tak

Mikkel Lautrup

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 20-02-04 12:11

Jeres tur lyder umiddelbart god, og det eneste jeg har at indvende, er at I
ikke må snyde Jer selv for Grand Canyon, som ligger ganske kort fra Las
Vegas. Desuden ligger Zion's National Park længst mod syd i Utah, og er et
utroligt flot sted at køre igennem, hvis man alligevel tager turen rundt om
Grand Canyon.
Jeg kender jo ikke jeres planer, og hvor længe I er nødt til at tilbringe i
hhv. S.F. og L.A., men hvis I sætter flot natur højt, og storby-tema-parker
lavere, så cut noget af L.A., for det er altså begrænset hvor meget tid man
behøver at bruge dér.
Under alle omstændigheder er det et lækkert område at rejse i, så god tur.
Mvh Niels Hejnfelt
niels@hejnfelt.dk
P.S. Solvang er altså = GAAB, så hvis det er jeres mål med Santa Barbara
såeeee.....

Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 20-02-04 12:34

Nå ja, havde helt glemt Grand Canyon Den skal selvfølgelig med.

De sidste dage i LA er egentlig også beregnet som buffertid, hvis vi
skulle blive forsinket undervejs.

Mht. Santa Barbara, så er det nu ikke for at se Solvang. Jeg har boet et
år i Santa Barbara, og skal bare ha' genopfrisket minderne Og
Solvang? Ja, det er da for kedeligt gaabbb...

Men tak for hjælpen.

Mikkel

Fra : anders

Dato : 20-02-04 12:41

"Mikkel Lautrup" wrote

> Forslag til ændringer og gode råd modtages gerne...

Vil bare lige nævne det mindre kendte, men meget flotte "Vally of Fire" i
nærheden af Las Vegas.

Mvh
anders

Fra : Stig Nielsen

Dato : 20-02-04 14:39

"anders" <tox@xot.denmark> skrev i en meddelelse

> Vil bare lige nævne det mindre kendte, men meget flotte "Vally of Fire" i
> nærheden af Las Vegas.

For ikke at snakke om Bryce Canyon lige nord for Zion og Grand Canyon.

Eller området omkring Sedona lige syd for Flagstaff ved Grand Canyon.

Og som en anden også sagde, skær noget af LA, og brug tiden andre steder.

Stig