newbie javabog
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-02-04 10:12

Hej,

Jeg skal til at kode i java, fortrinsvis parse xml.
Er der nogen der kan foreslå mig en javabog for nybegyndere, måske
endda en som primært forklarer brug med XML, DOM etc. ?
Dansk sproget vil være mest velkomment, men engelsk kan også sagtens
gøre det.

Jeg har basisviden om javasyntaks, men har aldrig kodet seriøst i det
- som jeg skal til nu.

På forhånd tak

Thomas

Fra : John Doe

Dato : 20-02-04 11:46

Hej Thomas
Du kan hente en god bog gratis her:
http://www.mindview.net/

(Thinking In Java)

/Kim

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 20-02-04 13:38

Jeg siger mange tak for det gode link :)

Thomas

Fra : JonasW

Dato : 24-03-04 13:31

Prøv evt. også http://javabog.dk/
Den dækker _ikke_ XML, men er udover det ganske god. Både for begyndere og
videregående. Og så er den på dansk. Har selv meget glæde af den.
/jonasw