OSX + 9,2
Fra : Steen Wrem

Dato : 19-02-04 23:49

Jeg har en mac med en ren OSX, som fungerer fint, dog mangler jeg, at kunne
sende med min Nokia card Phone, som bekendt, kun kan lade sig gøre på 9,2.

Så kan man efterfølgende lægge en 9,2 på -og hvis man kan samtidig holde den
i een stor mappe, så den ikke blander sig med OSX.

Vh SteenW

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-02-04 08:09

Steen Wrem <steen.wrem@mail.dk> wrote:

> Så kan man efterfølgende lægge en 9,2 på -og hvis man kan samtidig holde den
> i een stor mappe, så den ikke blander sig med OSX.

System 9 lægger sig i en systemappe i roden af din harddisk og blander
sig ikke med OS X!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Steen Wrem

Dato : 20-02-04 12:58

> Jo, men vil der ikke lægge sig en masse andre mapper udenfor
> systemmappen
> fra 9,2 og blande sig med mapper som tilhører osx.

Der vil også være en Programmappe (OS9) og evt andet, men det kan du
bare slette.

En oversigt over mapper på min harddisk:

Brugere
Developer
System
Applications (Mac OS 9) --> System 9 specifik, som kan slettes.
Systemmappe --> System 9 specifik som du skal beholde
Bibliotek
Programmer

Så du ska' jeg blot starte op på 9-eren, så går det hele af sig selv, eller
hvordan?

Vh SteenW

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-02-04 13:17

Steen Wrem <steen.wrem@mail.dk> wrote:

> Så du ska' jeg blot starte op på 9-eren, så går det hele af sig selv, eller
> hvordan?

Hvis din mac kan starte i Mac OS 9 så ja!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Steen Wrem

Dato : 20-02-04 16:03

On 20/02/04 13:17, in article 1g9gi7w.1by13ez1wbai4mN%mta@mac.com, "Michael
Tysk-Andersen" <mta@mac.com> wrote:

> Hvis din mac kan starte i Mac OS 9 så ja!

Det gik fint, tak for hjælpen

Vh SteenW