Hvilken driver til en S3 ProSavage 8 Onboa~
Fra : Henry

Dato : 19-02-04 23:10

Nogen der ved hvilken grafikort driver der skal bruges til Win xp på en

mycom fra bilka 31-07-02 og med en "S3 ProSavage 8 Onboard, op til 32 Mb
Ram " med en produkt 69111003220 som på

http://www.inter-data.dk/mycom/show.asp?nr=18

Man bliver guidet til http://www.msi.com.tw/ men der er sku mange driver at
få prøvet af hvis man ikke lige ved hvad for en det mon kan være.

der skulle vel ikke lige være en der ved det ??

--
Med venlig hilsen Henry

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-02-04 23:34

"Henry" <henryjorgensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> få prøvet af hvis man ikke lige ved hvad for en det mon kan være.
>
> der skulle vel ikke lige være en der ved det ??

Hejsa

Du finder drivere til grafikken lige her:
http://www.shuttle.com/hq/support/download/dwn2.asp?model=MV42N (miderste
sektion nr 2)

Et godt råd er du først og fremmest kigger på hvem der har fremstillet
bundkortet, producenten ligger som regel inde med driveren til deres
onboardstuff, eller også har de et link dertil.

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Henry

Dato : 19-02-04 23:52

> Et godt råd er du først og fremmest kigger på hvem der har fremstillet
> bundkortet, producenten ligger som regel inde med driveren til deres
> onboardstuff, eller også har de et link dertil.

1000 x 1000 tak - Jeg stirrede mig bare lige blind på linket til MSI og
troede det skulle findes der.

Nu virker det bare

Mvh

Henry

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-02-04 03:18

> 1000 x 1000 tak - Jeg stirrede mig bare lige blind på linket til MSI og
> troede det skulle findes der.
>
> Nu virker det bare

Jamen det var da så lidt, er kun glad for at kunne hjælpe

Mvh
Benjamin

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-02-04 00:11

> [...]
> få prøvet af hvis man ikke lige ved hvad for en det mon kan være.
>
> der skulle vel ikke lige være en der ved det ??

Du skal følge linket på mb i stedet for. Så ender du her:
http://www.shuttle.com/hq/support/download/dwn.asp
Der kan du se driverne til grafikkortet til de forskellige win versioner.
Det kræver selvfølgelig, at det er lige præcis dette Shuttle bundkort.
Det fremgår ikke på siden, hvilket grafikkort der sidder i.
Du er selvfølgelig helt sikker på, at dit link er rigtigt? Jeg undrer mig
lidt over, hvis Shuttle computere har været solgt som Mycom pc.er.
Man bliver ikke mindst forvirret, når man ser på "mere info" om mb på den
side, som du henviser til. Der står, at det er et S3 Savage 4, hvilket jo
ikke passer med det, der står længere nede på siden.
Hvis man downloader manualen hos Shuttle, så står der også, at det er en S3
Savage 4.
Så hvis dine oplysninger er korrekte tyder det på, at det er et modificeret
kort.
Generelt bør man altid hente drivere til onboard ting hos producenten af mb.
Husk at installere motherboard driverne først, herunder via driverne til
bl.a. agp porten.

Kurt