verdens flotteste strande
Fra : Steen Jeberg

Dato : 19-02-04 21:46

Et dagblad havde forleden en artikel med en beskrivelse af de 10
flotteste/bedste starnde i verden.
Jeg ved bare ikke hvilket - kan du hjælpe med hvilken avis det var ???

mvh steen
steen@jeberg.nu

Fra : Pedersen

Dato : 22-02-04 12:20

Det var gratisavisen URBAN. Så artikklen er sikkert heltet fra Berlingske
tidene. Som jo ejer urban.

Mvh Tim

Fra : olgatanon

Dato : 22-02-04 18:43

Hej Steen.
Der er mange skønne strande her på kloden. Boede i Mexico 2 i år,
Acapulco og Cancun er abselut værd at besøge.Også Carribien. Vi ferierer
på Puerto Rico, da famile bor der, og der er også ganske skøn. Vores
rejser blir supleret med krydstogt i Carribien, og der kan nævnes St.
Marten ..St.Thomas .. Curacao .. Aruba .. med nogle af de skønneste
strande man kan tænke sig. Så overvej et evt. ktydstogt i Carribien som
er ganske overkommelig, og en oplevelse for livet. Prøv disse to links:

http://www.travelmarket.dk/cfml/traveloffer.cfm?getResultSet=TRUE&strKey
SupplierId=2591

http://www.travelmarket.dk/cfml/supplier_frontpage.cfm

God evt. rejse!