MC-kørekort
Fra : Simon Fogh Pedersen

Dato : 24-04-01 15:53

Ønsker at vide en ca. pris på hvad i har givet for jeres MC-kort !!!

Det skulle helst værer nogle der har taget det inden for det nærmeste stykke
tid.... Men alle er velkommende med hvad de gav.....

Evt. også om køreskoler i Fredercia området.....

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 24-04-01 15:59

kik højere op i tråden "pap" der står nye og gamle priser
mvh
Lasse

Fra : Lone

Dato : 24-04-01 16:19

> stykke

> Nu du er i gang med din markeds-undersøgelse, så spørg for din egen skyld
også om kvaliteten af undervisningen. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med
oplysninger, da jeg slet ingen kørelærere kender i dit område.
Med venlig hilsen
Lone

Fra : Johnny Johansen

Dato : 24-04-01 16:32

> Det skulle helst værer nogle der har taget det inden for det nærmeste
stykke
> tid.... Men alle er velkommende med hvad de gav.....
>
> Evt. også om køreskoler i Fredercia området.....

Jeg begynder d. 3 Maj og skal gi´ 6500 hos Jensens køreskole i Hobro
Hilsen JJ Letho

Fra : Morten Juel

Dato : 24-04-01 20:20

jeg har lige givet 8500,-

Fra : m.grewy

Dato : 24-04-01 22:50

Jeg gav lidt under 5000 for 4 år siden.
Men reglerne er lavet om siden de er blevet noget dyrere.
Jeg tog hos Werner Willesen (Eritsø Køreskole)
Flink mand og han er dygtig.

Michael

Fra : Grunnet

Dato : 25-04-01 18:37

m.grewy <m.grewy@cykel.dk> skrev i en
> Jeg gav lidt under 5000 for 4 år siden.
> Men reglerne er lavet om siden de er blevet noget dyrere.
> Jeg tog hos Werner Willesen (Eritsø Køreskole)
> [...]

Jeg gav noget tilsvarende i 1998 (også de gamle regler)
Jeg kørte hos Bo Løyche Pedersen på Vejlevej og var godt tilfreds.

Hilsen Steen (Der var så tilfreds at jeg købte en af Bo's tidligere
skolecykler)
CB400N (82) [Der i sit tidligere liv har være MP-cykel og senere
skole-cykel]
grunnet@12mail.dk
http://home.12mail.dk/~grunnet (Intet om MC)

Fra : Armand

Dato : 27-04-01 18:24

Grunnet <grunnet@(slet dette)12mail.dk> skrev i en

> Jeg gav noget tilsvarende i 1998 (også de gamle regler)
> Jeg kørte hos Bo Løyche Pedersen på Vejlevej og var godt tilfreds.

Heey!
Det vrimler formedelst med Fredericianere her på gruppen - Måske vi
skulle lave os en lokal-gruppe

> Hilsen Steen (Der var så tilfreds at jeg købte en af Bo's tidligere
> skolecykler)
> CB400N (82) [Der i sit tidligere liv har være MP-cykel og senere
> skole-cykel]

At en kørelærer opkøber og indregistrere en tidligere MP (Milli-Politi)
-cykel, viser på den anden side hvor meget han lægger i dét arbejde :-/

Det er sgutte på den måde at man ser kørelærere købe biler

--
Armand.

Fra : Morten Christensen

Dato : 24-04-01 23:30

> [...]
stykke
> tid.... Men alle er velkommende med hvad de gav.....
>
> Evt. også om køreskoler i Fredercia området.....

3165,- hos en eller anden i Rødding

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Avantgarde

Dato : 25-04-01 12:58

Jeg gav 1800 for 7 år siden....

Frank
- - - - - - -
Aprilia RS125 Harada Replica

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-04-01 19:22

> Evt. også om køreskoler i Fredercia området.....

Jeg tog bil-kørekort v/ Fredericia Køreskole, og jeg kunne godt lide de
kørelærere der var der. De var vist ikke specielt billige, men jeg gik også
mere efter kvaliteten.

Desuden har jeg hørt fra flere, at Werners i Erritsø også skulle være et
godt sted at tage kørekort. Og det har jeg også hørt fra MC-folk.

Lad være med at fokusere alt for meget på prisen, så meget varierer den
heller ikke.

signing off.. demolition

Fra : Allan Bjerregaard

Dato : 26-04-01 16:31

> [...]
stykke
> tid.... Men alle er velkommende med hvad de gav.....

Det har måske mest historisk interesse - men alligevel

Teoriundervisning til bil & mc 40 kr.
kørsel på mc (vespa 150) 100 kr
stempelafgift 60 kr
køreprøve 55 kr

IALT mc 255 kr.

Årstallet var 1974 hvor jeg fyldte 18 år. Prisen incl. kørekort til bil var
755 kr. Sidste år blev jeg for første gang ejer af en motorcykel. Det var
jeg nok aldrig blevet, hvis ikke jeg havde taget kortet dengang.

Venlig hilsen
Allan Bjerregaard