tykke svin
Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 19-02-04 20:31

nej, det gider man jo ikke bliev kaldt........

Er der nogen der kender dette? http://www.sundogslanknu.dk/

PS. Jeg er sliksulten

NB. Hvad mener i om vitamin/mineral-piller?? skal - skal ikke

Fra : insideout

Dato : 19-02-04 22:16

"Jan Mejer Rasmussen" <jamera(FJERN)@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> nej, det gider man jo ikke bliev kaldt........

Jeg er to gange blevet kaldt noget i den retning og begge gange har jeg
sagt, "Ja det er sikkert rigtigt men når jeg har tabt mig så er du stadig
grim".

> Er der nogen der kender dette? http://www.sundogslanknu.dk/

Nej det gør jeg ikke og kommer heller ikke til det, er simpelhen for griner
(hvem sagde TV Shop)

> PS. Jeg er sliksulten

Kan jeg ikke hjælpe dig med desværre, kun fortælle at protein rig kost
hjælper mig eller det er i hvertfald noget jeg fortæller mig selv .

> NB. Hvad mener i om vitamin/mineral-piller?? skal - skal ikke

Brug pengene på god og varieret kost og tag en enkelt multi vitamin pille så
er du dækket ind.

Mvh
Henrik
--
Startvægt den 19-05-03 på 155 kg og frem til den 05-01-04 har jeg haft
et samlet jojo vægttab på i alt 8 kg.

Fra : Kim2000

Dato : 20-02-04 21:26

> Er der nogen der kender dette? http://www.sundogslanknu.dk/

Tja, da jeg havde lidt for meget tid i går afsendte jeg to mails til
firmaet, i den første angav jeg at jeg havde sukkersyge; Og gæt hvad: Midlet
var helt tilfældigvis faktisk specielt godt til sukkersyge patienter.

I den næste oplyste jeg mig som pige der var 171 høj og vejede 63, og ja
morsomt nok så kunne midlet netop hjælpe mig af med min "overvægt".

Endelig lykkes det heller ikke via oplysningen at finde de folk, der
angiveligt havde tabt sig.

Altså stinker det langt væk af endnu et svindelfirma, der ønsker at slå plat
for overvægt.

Kim

ps) I Aldi og Netto koster urtethe ca 20 kroner

Fra : Jan Mejer Rasmussen

Dato : 21-02-04 14:53

Ok, men det kunne være intersant at se hvad deres produkt inderholder.......

Jan, der gerne vil tabe sig 20 kilo, men som regel først starter imorgen