nummerplade - hvor langt er vi nået ?
Fra : Trix

Dato : 19-02-04 19:20

Nogen der ved hvor langt vi er nået med nummerplade-bogstaverne.

Har set VU XX XXX

hilsen Torben

Fra : Kim Olsen

Dato : 19-02-04 19:33

VU20485 er lige hentet idag

hilsen
Kim

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 19-02-04 19:36

Trix skrev:

> Nogen der ved hvor langt vi er nået med nummerplade-bogstaverne.

> Har set VU XX XXX

VU 47 008 er blevet set.

--
Thomas Thorsen

http://nrpl.dk

Fra : Trix

Dato : 19-02-04 21:54

Klip
> VU 47 008 er blevet set.

Øv - Havde håbet på vi var nået til VV - eller endnu bedre VW

Så må jeg vel indstille mig på at min nye VW Passat TDI, som jeg får i
morgen, får en nummerplade der hedder VU

Hilsen Torben

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 19-02-04 22:41

Trix skrev:

> Øv - Havde håbet på vi var nået til VV - eller endnu bedre VW

Hverken VV eller VW vil blive brugt, så du behøver ikke ærgre dig.

VV blev brugt i Hobro dengang man kunne se hvor bilerne kom fra (i
Hobros tilfælde 1.4.1958-30.11.1966). Da man holder det gamle og det nye
system helt adskilt fra hinanden, vil kombinationen VV blive sprunget
over. Det samme gælder alle andre tobogstavskombinationer som blev taget
i anvendelse mellem 1.4.1958 og 31.12.1968.

VW bruges ikke fordi bogstavet W slet ikke bruges på almindelige
nummerplader. Du kan dog købe dig en ønskenummerplade med W på.

Kombinationen efter VU bliver VX, og derefter fortsættes med VY, VZ, XC,
XD, XE, XJ, XK etc. med ca. 2 måneders mellemrum. Så kan man planlægge
lidt i forvejen hvis man vil have en bestemt kombination. Om lidt over 1
år vil der altså være et godt tidspunkt for Jaguar-ejere.

--
Thomas Thorsen

http://nrpl.dk

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 20-02-04 09:47

"Thomas Thorsen" <usenet@thomasFjernDettethorsen.dk> wrote in message

> [...]
> lidt i forvejen hvis man vil have en bestemt kombination. Om lidt over 1
> år vil der altså være et godt tidspunkt for Jaguar-ejere.

Så må jeg jo hellere se at få bestilt, der er nok lidt levering på sådanne
nogle kattedyr :)

Mvh
Jacob

Fra : KB

Dato : 20-02-04 19:58

VT 55 056 - hentet igår ;)

"Jacob Rungwald" <jacob_rungwald@DONTINCLUDEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:c14hh9$24jd$1@news.cybercity.dk...

Fra : N I E L S

Dato : 21-02-04 16:15

"Jacob Rungwald" <jacob_rungwald@DONTINCLUDEhotmail.com> skrev
> Så må jeg jo hellere se at få bestilt, der er nok lidt levering på sådanne
> nogle kattedyr :)

Bestil osse lige en til mig, nu du er ved det...
N I E L S