Nogle der har lavet et program ang. Tsp??
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-02-04 19:01

Hej..

Jeg ville lige høre, om der var nogle af jer der har lavet et program i
visual basic, som håndterer med Travelling salemens problem (TSP)???

HILsenb Martin Jørgensen

Fra : mhabio

Dato : 20-02-04 07:10

Der har været en artikel i Visual Basic Programmer Journal (Nu Visual Studio
Magazine)

Evolve Simple Solutions to Complex Problems
Use simple, iterative algorithms modeled on genetics to solve the Traveling
Salesperson Problem.

by Jonny Anderson

Januar 2000. Du kan downloade koden.

Mikkel

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-02-04 22:33

Ok.. Mange tak for det..??

Nu kommer så mit dummy spørgsmål.. Hvor finder man det der visual studio
magazine, hvor du siger man kan hente den der kode???

Fra : Gert Krabsen

Dato : 20-02-04 23:05

Svjh er der stadig hul gennem det gamle navn:

www.vbpj.com

/Krabsen

--
Sendt via Opera.