noget der er bedre ende oe?
Fra : Bæ9

Dato : 19-02-04 17:31

Hej
Findes der en gratis post- og nyhedslæser der er bedre end oe?

F x en der kan hente binære filer så man osse ka se hvad det er i stedet for
som nu hvor det bare en lind række koder?

Bæ9

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-02-04 10:34

On Thu, 19 Feb 2004 17:31:20 +0100, "Bæ9" <da.go.d@do> wrote:

>Hej
>Findes der en gratis post- og nyhedslæser der er bedre end oe?
>
>F x en der kan hente binære filer så man osse ka se hvad det er i stedet for
>som nu hvor det bare en lind række koder?

Ja
prøv dialog
Jeg har selv brugt dialog i et gosdt styk tid og er en glimrende
newsreader.
Nemt til at hente binaer meddelser samt understøter yenc.
Dialog burde kunne håndtere emai,men har ikke fået det til at virke
www.40tude.com

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Carl Drud

Dato : 20-02-04 17:11

On Fri, 20 Feb 2004 10:34:08 +0100, Anders Pedersen wrote:

> Nemt til at hente binaer meddelser samt understøter yenc.
> Dialog burde kunne håndtere emai,men har ikke fået det til at virke

Mail virker fint her.

Carl