Hjælp til Sommerturdestination
Fra : RasMussen

Dato : 19-02-04 16:21

Hej

Vi har i flere år været i Bagenkop, på langeland, på vores sommertur, et
rigtigt godt sted som opfylder alle vores betingelser, men medlemmer er jo
utaknemlige! og de vil gerne prøve noget andet.

Skulle der være nogen her i dette forum som har forslag til destinationer
som kan opfylde følgende krav:

Max. 4 timer bilkørsel fra København
Havn med campingplads i nærheden eller anden mulighed for at slå telte op.
5 - 6 gode vrag ikke dybere end 30m inden for 20 sømil fra havnen
Helst et sted hvor man har flere muligheder alt efter vindretning eller bare
"godt vejr garanti"
Hoppepude på campingpladsen.
Mulighed for strøm til fadølsanlæg og køledisk.

mvh

Jens RasMussen
PI Dyk.

Fra : Jens Olsen

Dato : 19-02-04 22:40

"RasMussen" <jens.rasmussen@pidyk.dk> wrote in message news:<hv4Zb.5143$1h4.1049@news.get2net.dk>...
> [...]
> 5 - 6 gode vrag ikke dybere end 30m inden for 20 sømil fra havnen
> Helst et sted hvor man har flere muligheder alt efter vindretning eller bare

Jeg kunne da lige komme på flg. steder.

Bornholm, selvom vragene godt nok ligger lidt dybt. Men I kunne måske
overtale Calypso til at sejle katamaranen ned til Grækeren. Husk,
solen skinner altid på Bornholm, og der er aldrig langt til en læ
kyst.

Sjællands Odde, selvom to af vragene her ligger lige 2 m for dybt med
32 m til bunden.

I kunne også gøre som jeg selv har været med til nogle år, nemlig om
jeg så må sige angribe Langelandsbæltet fra den anden side, og tage
til Lolland. Så har I jo også de gode vrag syd for Lolland at dykke
på, og måske Calmar Castello hvis I vil køre lidt længere for at sætte
båden i en dag (I skal vel have den der orange sag med).

Jens Olsen, Københavns Dykker Club

Fra : Aksel Pedersen

Dato : 20-02-04 02:56

Prøv at se på siden http://www.alphadiving.dk/resort.htm.

I kan selv eller i samarbejde med Alpha Diving arrangere ture med bl.a
havgus fra Grenå til Kattegat mest spændende vrag. Vores resort er så
billigt at overnatning på camping plads ofte ikke er intersant og slet
ikke hvis man ellers ser hvilke faciliteter der er adgang til på
Resortet.

Hilsen

Aksel Pedersen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 20-02-04 07:51

"Aksel Pedersen" <ilnp@alphadiving.dk> wrote in message

> [...]
slet
> ikke hvis man ellers ser hvilke faciliteter der er adgang til på

Hej Aksel

Er du ked af at lade være med at sende reklamer.
Dette indlæg er på kanten, men dit andet indlæg sent via google-groups
er lang under hvad der er god skik her i gruppen. Alene det at du
forsøger
at camuflere afsenderen, viser at du godt selv ved, at det ikke er helt
fint.
Som du kan læse i FAQ'en, så er vi rigtigt gode til at gennemskue den
slags.

Uanset om du er en del firmaet, eller bare prøver at gøre dem en
tjeneste,
så er dette _ikke_ den rigtige måde at gøre det på.

Søren Arnvig