Få tomcat til at køre på Apache
Fra : Jannick

Dato : 21-11-00 21:43

Hej

Dette er måske lidt off-topic, men jeg mente dette måtte være den gruppe der
passede bedst til spørgsmålet. Ellers må I jo lige x-futte mig over i en
anden gruppe.
Jeg har downloadet og installeret tomcat og apache for at gå i gang med at
lege med jsp. Der var ingen problemer i at få hverken apache eller tomcat
til at virke, men nu er jeg strandet ved at få de to til at køre sammen. Jeg
har forsøgt at bruge den samme teknik, som når man skal tilføje et php modul
til apache, men har ikke kunnet få det til at virke. Kender I nogle gode
tutorials på nettet hvor man kan lære hvordan man gør?

på forhånd tak

jannick

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-11-00 11:04

Jannick wrote:

> [...]
> til apache, men har ikke kunnet få det til at virke. Kender I nogle gode
> tutorials på nettet hvor man kan lære hvordan man gør?

Der er et afsnit om det i deres user-guide, som du f.eks. kan finde i
deres cvs repository.

http://jakarta.apache.org/cvsweb/index.cgi/jakarta-tomcat/src/doc/uguide/Attic/tomcat_ug.html

--
CAPUT A/S Morten Jensen Phone +45 70 12 24 42
Nygade 6 Senior Developer Fax +45 70 11 24 42

Fra : Jannick

Dato : 25-11-00 01:57

takker for svarene

jannick