On Sat, 21 Feb 2004 16:18:20 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:
>Det er T&S der har lavet misundelses-reglen; men som jeg nævner er den
>nærmest umulig at håndhæve, med mindre at de f.eks. kan fremskaffe en
>mekaniker-regning på eks.v. 80% plade-arbejde og ilægning af en ny motor i
>bilen :-/
Siger tak for endnu fin uddybing fra din side, det altid en fornøjelse
>Hvis den ikke bruger olie, er det ikke dér (i cylinder-gangen) at der er
>slitage og larm kommer fra, og derved er der faktisk ikke særligt mange
>larmkilder tilbage i motoren!
Nu det det over et år siden men mindes den bruge lidt for meget end
godt er.
>CBX/4 -serien kendetegnes endvidere ved en fantastisk dejlig symaskine
>lyd/motorgang fra ny af, og derved kan man godt danne sig etf alskt indtryk
>af voldsom
>nedslidning når dén fortabes som km'ene ruller på:-/
Det lyder som endnu et godt argument fra din side *heheh*
>Man kunne jo renovere modellen chassis-mæssigt såvel som optisk, og så holde
>motoren tilbage i reserve :-/
Min plan var at købe en hele Resverdels Cykel og så start med at
skifte de dele som jeg har brug for over på min, og så på lidt længer
sigt at gå igang med en renovation af den gamle motor for så at ha den
som reserve til den anden er slid ned. Og så evt. sælge stumper fra
som andre kunne stå og skulle bruge for tjene lidt hjem igen.
Og jeg kan få en fra 9K til 11K der har gået fra 38 til 50K km synes
jeg det er en okey måde at komme igang igen på.
Og da jeg forhørt mig om at få motor sat istand så fik jeg besked om
det lå mellem 25-30k (værksted) og jeg "kun" har kunne spare 15k
sammen række det jo ik og så der de andre dele som også skulle
skiftes, vilket gør de 15 slet ikke vil kunne slå til.
Mvh.
Poul-M Olsen
Alias Skyrider#1
Honda CBX750F 88' snart med ny motor = ud og køre igen Yeaaaaaaaaaaaa