Forsikring
Fra : Willi

Dato : 19-02-04 15:17

Er der nogle der ved hvor man som 23 årig kan få en billig forskikring.. bor
"desværre" i kbh

har prøvet en del.. men problemet er jeg vil have kasko på

håber på en del goe svar

vh

Willi

Fra : Henning

Dato : 19-02-04 15:36

On Thu, 19 Feb 2004 15:17:20 +0100, "Willi" <willi@thekrew.dk> wrote:

>Er der nogle der ved hvor man som 23 årig kan få en billig forskikring.. bor
>"desværre" i kbh

Læs to-tre uger tilbage i gruppen...
Kig efter gruppeaftaler via job, fagforening el.lign.
www.respekt.dk ?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Willi

Dato : 19-02-04 15:48

kan kun læse 5 dage tilbage
newsi9301m5ocaoreafu0jlac1j4eifneurr@4ax.com...

Fra : Babba-Papa

Dato : 19-02-04 16:06

Der var engang en bruger ved navn "Willi" <willi@thekrew.dk> der
skrev:

>kan kun læse 5 dage tilbage

Så brug groups på google, der kan du se flere år tilbage......
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !