Rækværk om terassen
Fra : TNK

Dato : 19-02-04 12:05

Hej i gruppen.

Min terrasse er 70 cm. høj i forhold til haven og afgrænset med en
kant af solide knækfliser. Den er belagt med herregårdssten hvor den
yderste kant af fliser er "limet" fast, så det ikke skrider ud over
kanten. Nu skal jeg så have et rækværk rundt om hele herligheden.

Hvordan sætter jeg stolperne? Borer dem ned i de faste fliser yderst?
Fjerne nogle af de løse sten og jager dem ned i jorden? Bruger spyd?
stolpesko? cement? beton? havregrød?

Tak for ethvert godt råd.

Fra : //zigge

Dato : 21-02-04 19:28

"TNK" <torsten_kindt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan sætter jeg stolperne? Borer dem ned i de faste fliser yderst?
> Fjerne nogle af de løse sten og jager dem ned i jorden? Bruger spyd?
> stolpesko? cement? beton? havregrød?

Du planter nogle træer der hvor stolperne skal være og vander med havregrød.
Træerne saves af når passende højde og tykkelse er opnået.

Mvh
Trold