Battl. bruger voldsom cpu-kapacitet
Fra : MAndersen

Dato : 19-02-04 10:18

Når jeg spiller Battlefield 1942, klumper spillet sig sommetider igennem,
som om pc'en ikke kan følge med.
Jeg har en Barton 3000 med XP 1024 mb ram, som måske skulle være nok.

Jeg lukker alle andre programmer inden jeg starter, og en gang i mellem går
det helt galt. Når jeg kigger på cpu forbruget ligger den på 100%, så ikke
underligt at det går langsomt.

Jeg ved for lidt om pc'en, men kan jeg ændre noget så den kører bedre?
Dagligt kører jeg kun word, excel, og outlook 2003.

MAndersen

Fra : Kim2000

Dato : 19-02-04 12:00

> [...]
går
> det helt galt. Når jeg kigger på cpu forbruget ligger den på 100%, så ikke

Er du sikker på du ikke er blastet ind i "blaster" som er en virus, den
sørger nemlig for at du konstant bruger nærmest 100% cpu.

Kim

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-02-04 12:17

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> går
>
> Er du sikker på du ikke er blastet ind i "blaster" som er en virus, den
> sørger nemlig for at du konstant bruger nærmest 100% cpu.

Du kan finde et fint lille værktøj til at fjerne blaster med lige her:
http://www.virus112.dk/index.php?page=w32blasterworm

Som Kim skriver, er det temmeligt sikkert den der laver al balladen.

Mvh
Benjamin

Fra : /Ole

Dato : 19-02-04 12:12

"MAndersen" <ups@post.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved for lidt om pc'en, men kan jeg ændre noget så den kører bedre?
> Dagligt kører jeg kun word, excel, og outlook 2003.

Hvad har du af grafikkort?

/Ole

Fra : MAndersen

Dato : 19-02-04 14:21

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> skrev i en meddelelse

Det er ikke blaster, den bruger kun meget cpu ved spil.

> Hvad har du af grafikkort?

Grafikkortet skulle være et asus 9280. Hvis det ikke er tilstrækkelig,
modtages forslag til andet.

MAndersen