Husk MC-udstilling i Øksnehallen
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 19-02-04 08:55

- denne weekend.
Der åbnes i dag kl. 1400 - 2000.
Se nærmere på http://www.mc-udstilling.dk/.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================

Fra : m0rt3n

Dato : 19-02-04 15:11

Det er ikke andet en en flok wanna-bee-tosser, der tøffer rundt på alt for
lidt plads, med en fadøl i den ene hånd og en fransk hotdog i den anden,
mens de fabler om, hvordan de snart også skal ha købt en MC. De maskiner der
er udstillet kan ses under (bedre betingelser) hos forhandlerne. Det
tilbehør der sælges er prissat til ågerpriser ligesom entreen. FUP!

Nææ, jeg tror jeg tager til båd-ustilling i Bella i denne weekend...

-m0rt3n zrx1100

Fra : anders majland

Dato : 19-02-04 16:25

> Nææ, jeg tror jeg tager til båd-ustilling i Bella i denne weekend...

Det er ikke andet en en flok wanna-bee-tosser, der tøffer rundt på
alt for meget plads, med en fadøl i den ene hånd og en fransk hotdog i
den anden, mens de fabler om, hvordan de snart også skal ha købt en
Båd .

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 19-02-04 18:22

m0rt3n wrote:

> [...]
> MC. De maskiner der er udstillet kan ses under (bedre betingelser)
> hos forhandlerne. Det tilbehør der sælges er prissat til ågerpriser

Så er det jo akkurat ligesom sidst jeg var derude. Det var lige så spændende
som at stikke tungen ud af vinduet...

--
Tony
FZS1000