Bitguard
Fra : Jesper Matthiesen

Dato : 18-02-04 23:10

Jeg har lige haft BitGuard installeret på min W2K sammen med Norton
antivirus. Programmet er ret fedt at bruge men maskinen rebootede umotiveret
eller frøs ofte, som regel når der skulle hentedes mail.
Jeg har nu afinstalleret BitGuard og derefter installeret Agnitum Outpost
som softwarefirewall. Er der nogen der har et bud på hvorfor?
Hilsen Jesper

Fra : Peter Mogensen

Dato : 18-02-04 23:15

Jesper Matthiesen wrote:
> [...]
> Jeg har nu afinstalleret BitGuard og derefter installeret Agnitum Outpost
> som softwarefirewall. Er der nogen der har et bud på hvorfor?

Hmmm... fordi du var utilfreds med at den frøs ?

Prøv at se:
http://debat.computerworld.dk/thread.asp?Mode=View&threadID=9847

Peter

Fra : Salva

Dato : 19-02-04 00:56

"Peter Mogensen" <apm-at-mutex-dot-dk@nospam.no> skrev i en meddelelse
Outpost

> Hmmm... fordi du var utilfreds med at den frøs ?

Hehe :)

Fra : Bo

Dato : 19-02-04 08:47

LOL

Fra : Jesper Matthiesen

Dato : 19-02-04 11:00

> Prøv at se:
> http://debat.computerworld.dk/thread.asp?Mode=View&threadID=9847

Står der ikke bare *at* det er ustabilt ?
Hilsen Jesper

Fra : Peter Mogensen

Dato : 19-02-04 11:05

Jesper Matthiesen wrote:

> Står der ikke bare *at* det er ustabilt ?

Jo. Hvilket bekræfter dine oplever som ikke værende unormalte.

Hvorfor det så er ustabilt er der sikkert mange gode forklaringer på,
men når man piller med low-level ting i et operativsystem som man ikke
har kildeteksten til, så er det ikke underligt at det er svært at få til
at virke perfekt. Tror du ikke bare at han har ret og det bare generelt
er et ufærdigt produkt?

Peter

Fra : Jesper Matthiesen

Dato : 20-02-04 17:33

> [...]
> har kildeteksten til, så er det ikke underligt at det er svært at få til
> at virke perfekt. Tror du ikke bare at han har ret og det bare generelt

Jo - det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Jeg har *aldrig* oplevet W2K køre
så ustabilt. Det holder da slet ikke at inddrive penge (and yet some!) for
noget der er så uafprøvet som BitGuard.
Rent praktisk bliver sikkerheden for mig som bruger sekundær når der ikke en
kan bruges almindelige mail-protokoller uden at operativsystemet bliver
mærkeligt.
Hilsen Jesper