Glidebøsningerne ved bremseskiver?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 18-02-04 15:50

Davs alle,

I mit forsøg på at finde nogle glidebøsninger til bremseskiverne foran på
gixxeren, er jeg endt lidt i en blindgyde. Jeg har ringet rundt til nogle
forskellige forhandlere og her senest Suzuki i Slagelse. Han siger, at man
slet ikke kan få sådan nogle med låseringe mere, men kan det nu også være
rigtigt? Er det kun fordi, han vil sælge mig et komplet sæt?
I første omgang er jeg ude efter målet på disse glidebøsninger, da jeg selv
skal tegne hullet på de skiver, der skal skæres. Og hvis skiverne så passer
i målet, vil jeg derefter købe bøsningerne, hvis de da eksisterer nogen
steder?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 250 (*Til salg*)

Fra : John Jensen

Dato : 18-02-04 16:06

"Psycho Cowboy" <chrijac_FJERN_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Suzuki GSX-R 250 (*Til salg*)
> Suzuki GSX-R 600 W
>
> Prøv hos TMP. de monterer ihverttilfælde nye skiver på "gamle" nav, jeg
fik hos mit lokale
MC værksted et par af ovennævnte bøsninger sidste år.

Hvis du ikke har heldet med dig hos TMP så prøv hos Skjern MC, det var der
jeg fik bøsningerne, og
de var med låseringe.

/ John

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-02-04 12:54

> I mit forsøg på at finde nogle glidebøsninger til bremseskiverne
> foran på gixxeren, er jeg endt lidt i en blindgyde.

Tommy Fer har skrevet om det samme for et par måneder siden. Der var et link
til hvor man kunne købe dem. Du burde kunne finde noget på google. Jeg mener
prisen var omkrign 40kr pr stk.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 19-02-04 16:10

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Tommy Fer har skrevet om det samme for et par måneder siden. Der var
> et link til hvor man kunne købe dem. Du burde kunne finde noget på
> google. Jeg mener prisen var omkrign 40kr pr stk.

Jep, jeg har også skrevet med Tommy om det, men er der nogen garati for, at
de både passer på hans viffer og min suki? Jeg tænker på målene. Til den
pris vil jeg jo nødig købe det helt store lager hjem, for så at finde ud af,
at jeg bliver nødt til at købe en honda, der passer.