Tekst i Excel
Fra : Mads

Dato : 18-02-04 14:15

Jeg har et lille irriterende problem.
Hvis en celle i Excell er formateret som "text" og indeholder mellem 256 og
1024 tegn bliver indholdet ikke vist. Der er ikke problemer hvis der er
færre eller flere tegn, eller hvis cellen er formateret som "Generel".
Jeg har problemet både på Excel 2000 og XP.

Er der nogen der kender årsagen (og evt en løsning)

Mvh Mads

Fra : Claus Henriksen

Dato : 19-02-04 09:06

On Wed, 18 Feb 2004 14:15:02 +0100, "Mads"
<mads.knudsen@privatnospam.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har problemet både på Excel 2000 og XP.
>
>Er der nogen der kender årsagen (og evt en løsning)

Den var sjov. Jeg kan genskabe problemet men ikke forklare det.
Umiddelbart virker det som, at en del af selve programmeringen af
Excel giver problemet tallene taget i betragtning.
Jeg har smidt problemet op i et amerikansk forum og vender tilbage
når/hvis det giver noget.

Claus Henriksen

Fra : Claus Henriksen

Dato : 19-02-04 12:54

On Thu, 19 Feb 2004 09:06:22 +0100, Claus Henriksen
<news@chipconsult.dk.nospam> wrote:

> [...]
>Excel giver problemet tallene taget i betragtning.
>Jeg har smidt problemet op i et amerikansk forum og vender tilbage

Det har allerede vakt en vis opstandelse. Problemet optræder i øvrigt
også i Excel 2003.
En krølle på det er, at man ikke kan autotilpasse cellen. den opfører
sig som hvis den indeholdt en ulovlig dato.

Claus Henriksen

Fra : Mads

Dato : 19-02-04 13:24

"Claus Henriksen" <news@chipconsult.dk.nospam> wrote in message

> [...]
> En krølle på det er, at man ikke kan autotilpasse cellen. den opfører
> sig som hvis den indeholdt en ulovlig dato.

Jeg kan forstå at jeg ikke står alene. Det er rart.
Tilgengæld er der åbenbart ikke en umiddelbar løsning. Trist

Mvh Mads