OT spørgsmål
Fra : Zwam

Dato : 24-04-01 13:22

Hey! Jeg har et lidt OT spørgsmål, men hver gang jeg har haft min computer
genstartet ændre den min startside. Jeg kan ikke helt forstå det da jeg ikke
har installeret noget program som skulle kunne gøre det! En af de sider som
dukker op hvergang er et lille lilla banner hvor jeg kan søge i. Det er
pisse irreterende at se på. En af mine kammerater har samme problem. Det
undre mig en del pga. jeg ALTID siger nej til at skifte startside. Jeg har
forsøgt at rode lidt med regedit, men lige meget hvor meget jeg laver om,
hjælper det ikke en skid.

Hvis der er nogen der kender til problemet eller bare har gode ideer vil jeg
meget gerne have hjælp.

Hvis det er for meget OT må i meget gerne henvise mig til en anden NG.

Jeg kan det sværre ikke huske hvad den skifter til, men jeg poster det lige
næste gang jeg har genstartet.

David
-------------------------------
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk

Fra : Zwam

Dato : 24-04-01 16:16

Det gik lidt for stærkt:
http://www.gohip.com/browser/?pid=AAAAAAAAAAAAHX&ence=&pnce=&sid=1E8909A3B67
F40BEBA2C07D2095A4A9B&cat=0&v=35&co=&hp=http%3A%2F%2Fwww%2Eesenet%2Edk%2F
E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk
-------------------------------

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-04-01 18:27

Tue, 24 Apr 2001 17:16:16 +0200, skrev "Zwam" <dm@esenet.dk>:

>Det gik lidt for stærkt:

<http://www.gohip.com/remove_browser_enhancement.html>

news:dk.edb.internet.software.browser havde været den rigtige gruppe.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Borge

Dato : 24-04-01 23:57

Zwam <dm@esenet.dk> skrev

> men hver gang jeg har haft min computer
> genstartet ændre den min startside.

Du har fået en virus der hedder ChangeStartPage. Den er ganske uskyldig, men
den eneste måde at få den væk på, er at gå ud i DOS og taste format C: og
bagefter trykke på enter-tasten.

Vend lige tilbage når du har gjott det.

Fra : Zwam

Dato : 25-04-01 15:26

Hmm! Så er det gjort! Og du har ret det virkede!

meeen..jeg kunne jo også bare have brugt den banner remover som jeg fik et
link til!

E-mail: dm@esenet.dk
Web: www.metallica.esenet.dk