Hvem har lavet dette nummer ?
Fra : Martin Ploug

Dato : 18-02-04 13:24

Hej NG

Jeg har hørt noget af en (ny ?) dansk sang, men
kan desværre kun nogle brudstykker fra den.

Noget af teksten er "Så klapper vi i takt....."

og senere "Jeg ser et movieklip......"

Kan nogle hjælpe mig ?

Hilsen Martin

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-02-04 13:28

Martin Ploug skrev:
> Noget af teksten er "Så klapper vi i takt....."
>
> og senere "Jeg ser et movieklip......"

Nephew - Movie Klip

Forsangen er Baune fra Svinene - se tilbage i gruppen - det har været oppe
før...
--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 18-02-04 16:01

Ok, mange tak for det.
Jeg beklager jeg ikke fik kigget efter det.

/Martin

Fra : steffen martin

Dato : 18-02-04 18:18

Nix, gruppen er Nephew www.nephew.dk :)

vh
Steffen
www.steffenmartin.dk

Fra : S. Sørensen

Dato : 18-02-04 18:38

"steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in message

> oppe
> > >

> Nix, gruppen er Nephew www.nephew.dk :)
>
> vh
> Steffen
> www.steffenmartin.dk

Might be me.... Men var det ikke også det der blev skrevet?

Fra : steffen martin

Dato : 18-02-04 18:43

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:c107bm$o7t$1@news.net.uni-c.dk...

> "steffen martin" <steffen@XXXsteffenmartin.dk> wrote in message

> Might be me.... Men var det ikke også det der blev skrevet?

Så det lidt for sent, okay? Jeg prøvede at slette den men det virkede altså
ikke. Sorry...

Steffen