i går HRI i dag K2M
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 13:23

K2M er det af samme skuffe som HRI ?

Efter en lang snak med K2M i dag, var jeg på nippet til at sige ja, men da
den unge dame nævnte 500,- kr. i oprettelsesgebyr, begyndte klokkerne at
ringe (indtil da, havde kun de røde lamper lyst).

Er der nogen som har erfaringer med K2M og i så fald hvilke ?

/karsten

Fra : Michael Rode

Dato : 18-02-04 13:39

"Karsten Madsen" <6 SNABELA drosselvej PUNKTUM dk> wrote in message
> K2M er det af samme skuffe som HRI ?

Uden lige at havde været i kontakt med nogle af ovennævnte så gav en hurtig
søgning her i gruppen i hvertfald ikke ligefrem indtryk af at K2M er et
gennemseriøst firma.

Husk for øvrigt at det ikke kun er i trafikken man skal respektere de røde
lys

mvh
michael

---

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 14:00

Michael Rode wrote:

> [...]
> K2M er et gennemseriøst firma.
> Husk for øvrigt at det ikke kun er i trafikken man skal respektere de

Skal man det i trafikken ??

Det er super godt og bekræfter bare min mistanke. Jeg surfede i øvrigt lidt
på deres hjemmeside og fandt nogle stykker at snakke med. Nogle af dem
vidste ikke engang de stod der. Jeg snakkede med en gut, som kendte dem fra
da de hed ??key-info??, han havde aldrig betalt deres regning og de havde
tuet med bål og brand, og rki og så videre, men det var kun blevet ved
truslerne, efter gutten havde snakket med RKI selv. RKI ville aldrig drømme
om at tage sig af indberetninger fra slige firmaer.

/karsten