iDVD og Studio Pro themes
Fra : Michael Holm

Dato : 18-02-04 12:34

Kan virkelig godt lde tema'et "Picture in Picture" som iDVD har.
Er der ikke et hack så jeg kan bruge det i DVD Studio Pro (eller er der
en der er smarter end mig som har selv har lavet et magen til )

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 18-02-04 14:52

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> Kan virkelig godt lde tema'et "Picture in Picture" som iDVD har.
> Er der ikke et hack så jeg kan bruge det i DVD Studio Pro (eller er der
> en der er smarter end mig som har selv har lavet et magen til )

Hej Michael
Har DVD Studio PRO ikke en mappe i sin contents, der hedder resources?
Og inden i den ligger temaerne?

Kan du så ikke bare hive dem over?

Det ville jeg prøve?

Hej fra
Morten, der stadig har et RolandED PC-300, der ikke kan spille

Fra : Michael Holm

Dato : 18-02-04 15:34

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hej Michael
> Har DVD Studio PRO ikke en mappe i sin contents, der hedder resources?
> Og inden i den ligger temaerne?
>
> Kan du så ikke bare hive dem over?
>
> Det ville jeg prøve?

nu er det jo fra iDVD jeg vil havde noget (over i DVD SP) :)
Men det var også det første jeg prøvede, men den vil ikke acceptere det,
der er også noget med at hvis man har startet et projekt i iDVD kan man
køre det videre i DVDSP, med de samme tema'er... jeg kan bare ikke få
det til at virke.. :(

>Morten, der stadig har et RolandED PC-300, der ikke kan spille

Jeg kan heller ikke spille.

Fra : mbi

Dato : 19-02-04 19:56

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

Jo da, man skal bare læse hjælpefiler til DVD studio Pro. Først gemmer
man i iDVD og bagefter åbne det samme i DVD studio Pro...

Fra : Michael Holm

Dato : 19-02-04 20:55

mbi <mbi@mbi.dk> wrote:

> Jo da, man skal bare læse hjælpefiler til DVD studio Pro. Først gemmer
> man i iDVD og bagefter åbne det samme i DVD studio Pro...

tak :)