Camp David Crocket Disney
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 18-02-04 12:06

Hej vi overvejer at leje en hytte i camp David Crocket, i 3 dage her til
sommer er der nogen der har prøvet det?
Gode samt dårlige oplevelser modtages gerne.
MVH
Henrik

Fra : JK

Dato : 18-02-04 13:19

On Wed, 18 Feb 2004 12:06:16 +0100, "Henrik G Nielsen"
<HLT2FJERN@HUSKES.DK> wrote:

>Hej vi overvejer at leje en hytte i camp David Crocket, i 3 dage her til
>sommer er der nogen der har prøvet det?
>Gode samt dårlige oplevelser modtages gerne.

Går ud fra at det er i Paris.

Jo, det prøvede vi. Det ligger i en lille skov, nærmest ligesom
Vestskoven ved Kbh. m.h.t. fladt terræn.
Hytterne er nærmest som store campingvogne, og der er lidt grill
udenfor. Der er også en nærhed til andre hytter som på en
campingplads. Indenfor 1 km ligger en stor svømmehal.

Nu er jeg ikke lige til camping, så jeg kan indvende mange ting,
f.eks. at der er hyggeligere og billigere på en landevejskro i
nærheden, - men jeg kan ikke lige foreslå noget.

Vi kørte derfra til Cannes i eet stræk, for at bo i et lånt hus oppe i
bjergene i 3 uger. Se det var sagen.

hilsen

John

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 18-02-04 20:44

Hej.
Jeg har også boet der med min kone og 2 unger for 6-7 år siden, og jeg synes
at det var helt okay. Det var det billigste af alle de
overnatningsmuligheder der var, og da vi stort set tilbragte al vor tid i
Disney-parken, var det nemt at nøjes med det "skrabede".
Det omtalte vandland ligger i "fællesområdet", hvor der også er
indkøbsmuligheder, cafeteria, børnefaciliteter (dyr m.v.) o.s.v.
Der er ca. 5 - 10 min. i bil til disneyparken, eller shuttlebusser der
kører.
God fornøjelse !
Mvh Niels Hejnfelt
niels@hejnfelt.dk

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 21:57

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ca. 5 - 10 min. i bil til disneyparken, eller shuttlebusser der
> kører.

Ifølge de nye brochurer jeg sidder med for Disney Parken i Paris, herunder
de forskellige indkvarteringsmuligheder, kører der IKKE shuttlebusser fra
Camp David Crocket til Disneyparken. Eller andre busser for den sags skyld.
Det er gentaget igen og igen i teksten, at der ikke kører bus, og at man
skal have bil med, for at kunne indkvartere sig på David Crocket.

Tina

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 19-02-04 08:55

OK, sorry, det var skrevet ud fra hukommelsen, og med den går det jo den vej
som hønsene skraber, nemlig bagud !
Vi kørte selv, så det var ikke aktuelt for os.
Mvh Niels
(P.S.: Jeg synes nu alligevel, at der var noget med nogle busser...,måske
kun om sommeren..???)

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-04 16:29

"Niels Hejnfelt" <231260@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> (P.S.: Jeg synes nu alligevel, at der var noget med nogle busser...,måske
> kun om sommeren..???)

Heller ikke om sommeren er der busser. Det er muligt der har været det for
6-7 år siden.

Tina

Fra : Pizzaman

Dato : 19-02-04 13:02

Der kører INGEN shuttle-busser mellem ranchen og parkerne - heller
ikke om sommeren. Men der gjorde engang for mange år siden.

Hvis formålet med opholdet er at besøge Disney-parkerne (og det
formoder jeg det er) så vil jeg klart anbefale at I bor tættere på
parkerne.

Fra alle resort-hotellerne kører der gratis shuttle-busser hvert
10.-12. minut - og det gør det meget nemmere at tage hjem til hotellet
og få en dukkert i poolen eller et hvil midt på dagen. Og tro mig - i
FÅR brug for at hvile jer. Skal I med bil tilbage til ranchen kommer I
til at bruge al for meget tid på transport.

Drop alle de officielle pakkepriser fra FDM og PAN rejser. De kan ikke
længere betale sig.

Kig istedet efter priser direkte på hotellernes hjemmesider. Her taler
jeg om de 3 nye hoteller der ligger på resort-området, men ikke er
ejet af Disney:

My Travel Explores Hotel (**)
Kyriad (**)
Holiday Inn (****)

Holiday Inn er klart det bedste af de tre - og de har ofte nogle
kanon-priser på deres hjemmeside der gør dem billigere end alle de
andre.

Alle 3 hoteller er helt nye og har også gratis shuttle-busser.

Køb så selv park-billetter ved indgangen eller evt. via Disneys
hjemmeside, og så har I fået en billigere ferie og et bedre hotel.

God tur!

Pizzaman