Hvordan slette jeg mine Macsoup indlæg?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-02-04 12:04

Hej Allesammen

Jeg har lige set at jeg er ved at have over 7000 indlæg i edb.mac.dk.
Så vidt jeg har forstået ligger de på computeren, er det rigtigt?

I så fald hvor ligger de, så jeg kan få dem slettet?

--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Michael Holm

Dato : 18-02-04 12:13

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> Så vidt jeg har forstået ligger de på computeren, er det rigtigt?
>
> I så fald hvor ligger de, så jeg kan få dem slettet?

i MacSoup, åben vinduet for edb.mac.dk,
tryk på tallet 2 og alle dine læste indlæg dukker på, tryk "æble a" og
tryk på slette tasten :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-02-04 12:48

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> i MacSoup, åben vinduet for edb.mac.dk,
> tryk på tallet 2 og alle dine læste indlæg dukker på, tryk "æble a" og
> tryk på slette tasten :)

Og indstil derefter de enkelte nyhedsgrupper, så der slettes efter dine
valg.
Vælg nyhedsgruppen, tryk Æble I og indstil "Purge..."

/Preben (som ikke sletter overhovedet)
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Michael Holm

Dato : 18-02-04 13:19

> /Preben (som ikke sletter overhovedet)

enig, sætter også en ære i at beholde mine sølle 85.735 indlæg :)
(mod kun 3772 i dk.sport.kampsport :)
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://www.danfae.dk

Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-02-04 09:05

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> enig, sætter også en ære i at beholde mine sølle 85.735 indlæg :)
> (mod kun 3772 i dk.sport.kampsport :)

Er det rigtigt , Michael??!! 85.735 indlæg?? De må da fylde en del?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : Michael Holm

Dato : 19-02-04 10:28

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Er det rigtigt , Michael??!! 85.735 indlæg?? De må da fylde en del?

256,9 Mb men så er der også ca. 55.000 indlæg fra andre grupper (som jeg
aldrig får læst :) altså 140.000 indlæg fylder ca. 256 mb, det er da
ikke så meget med nutidens kæmpe harddiske :)

Fra : mothsoft

Dato : 18-02-04 17:28

"Michael Holm" skrev d. 18-02-04 12:13 dette indlæg :
> [...]
Eller du markerer den ønskede nyhedsgruppe og i menuen Speciel vælger du
Nyhedsgruppeindstillinger, hvor du kan vælge at slette indlæg automatisk
efter enten antal eller alder.

http://www.kandu.dk/

Fra : (Per Røn

Dato : 18-02-04 18:03

> [...]

> Så vidt jeg har forstået ligger de på computeren, er det rigtigt?
>
> I så fald hvor ligger de, så jeg kan få dem slettet?

Cmd-Y.
--
Per Erik Rønne