Hundegitter ?
Fra : L.M.L.

Dato : 18-02-04 11:30

Findes der et tilpasset hundegitter, som passer
til en VW Passat stc. fra 1999 ?
De modeller som tilpasses ved hjælp af to "stylter"
som man trækker ud er ikke gode.

Det er et krav at det skal være i stål, altså ikke
et net.

VW har ikke noget...

Nogen forslag ?

mvh
Lars

Fra : TGD

Dato : 18-02-04 20:01

"L.M.L." <lovegreenFJERN@mailme.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Nogen forslag ?

En smed kan da bakse sådan en samme for dig.

Fra : Møller

Dato : 18-02-04 20:28

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message

> "L.M.L." <lovegreenFJERN@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>
> <KLIP>

> En smed kan da bakse sådan en samme for dig.

Har du prøvet google.dk

http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

møller

Fra : TGD

Dato : 18-02-04 20:35

"Møller" <eam@son.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Har du prøvet google.dk
>
> http://www.autoatlas.dk/index.asp?lid=232

Ja der kan man finde en masse smede.

<KLIP>

Fra : L.M.L.

Dato : 19-02-04 07:45

> Ja der kan man finde en masse smede.
>
> <KLIP>

Jeg har snakket med en smed fra Jylland www.jmjacobsen.dk
Flink fyr, men han havde ikke prøvet til Passat 99 stc. endnu.
Han har lovet at ringe tilbage til mig, med oplysninger om hvornår
og OM han kunne hjælpe mig.

mvh
Lars

Fra : Henrik

Dato : 18-02-04 20:54

Hej Lars

VW har et org. gitter i deres tilbehørs program, det koster godt nok kassen
ca 2500,-
Jeg fandt personligt et i Gul og gratis til 750,-

Mvh
Henrik
www.bergs.dk

Fra : Jasper Norman

Dato : 18-02-04 23:47

Ellers prøv med en af dem der special indretter varevogne mm.

/Jasper

Fra : L.M.L.

Dato : 19-02-04 07:42

> VW har et org. gitter i deres tilbehørs program, det koster godt nok
kassen
> ca 2500,-
> Jeg fandt personligt et i Gul og gratis til 750,-

Hmm.. Jeg er blevet fortalt at VW IKKE havde noget.
Det kan være jeg skal undersøge det hos den lokale VW pusher :)

Takker

Lars

Fra : L.M.L.

Dato : 20-02-04 10:26

> VW har et org. gitter i deres tilbehørs program, det koster godt nok
kassen
> ca 2500,-

Er det et "rigtigt" gitter ? Altså i stål.

mvh
Lars