Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp Logo-site..
Fra : LG

Dato : 18-02-04 10:40

Hej..

Nogen der kan hjælpe, jeg havde før min pc--gik ned nogen link til div..
logo-site, hvor man kunne hente mange forskellige logoer i vector...
Nogen der kan kaste link til disse sidder..

Mvh. LG

Fra : JMo.

Dato : 18-02-04 10:42

http://logo.nino.ru

Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-02-04 17:08

In article <Xns94936CF025434JMoUsenetPost@212.54.64.149>, JMo.
<ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote:

> http://logo.nino.ru

Siden er lukket.
Prøv her - den er også bedre: http://www.logotypes.ru/

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : JMo.

Dato : 18-02-04 17:30

Villy Erichsen wrote:

> Siden er lukket.

eller flyttet til http://www.brandsoftheworld.com/ om man vil...

....hvilket jeg lige havde glemt alt om i farten :)

Fra : LG

Dato : 21-02-04 11:01

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> http://logo.nino.ru