Yamaha DT125 LC er stjålet i Glumsø
Fra : dots

Dato : 18-02-04 09:51

En af mine venner har mistet sin mc.
Den er forsvundet natten til mandag d.16. eller om formiddagen, fra
Ringstedvej 19 i Glumsø, hvor den stod låst i hans egen carport !

Den er sort/rød, med et let genkendeligt hvidt grinende ansigt sprayet på
den sorte forskærm og rødt presenningstof med en masse gaffatape på sædet.
Det er en årgang '85 med reg.nr. EL 13 443.

Hvis nogen ser mc'en eller hører om den, ring venligst til John Anker
Corneliussen tlf. 57 65 00 44 eller skriv en besked her.

- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Claus Rittig

Dato : 18-02-04 11:54

"dots" <dots@tdcøhadslpunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis nogen ser mc'en eller hører om den, ring venligst til John Anker
> Corneliussen tlf. 57 65 00 44 eller skriv en besked her.

Tag rundt og kig i egnens grusgrave den næste måneds tid, sådan en cykel
bliver tit ikke kørt ret langt, men blot leget med i en grusgrav. Sådan
fandt jeg min TS185 engang, den var blevet kørt til den løb tør for bensin.
Iøvrigt havde den ingen skader (så vidt jeg kunne se

Rittig

Fra : anders majland

Dato : 18-02-04 11:53

Håber i finder den i god behold.

> Iøvrigt havde den ingen skader (så vidt jeg
> kunne se

Du mener ingen større nye skader

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-02-04 12:48

> En af mine venner har mistet sin mc.
> Den er forsvundet natten til mandag d.16. eller om formiddagen, fra
> Ringstedvej 19 i Glumsø, hvor den stod låst i hans egen carport !

Hej dots

Skynd dig at lave en efterlysningsseddel med gode billeder evt. krydret med
billeder af lignende modeller fundet på nettet fra andre vinkler. Alle
specielle kendetegen skal også med.

Den deler du ud med rund hånd til Taxacentraler, renovations folk, postbude
og lignende der kommer rundt til folk. Der skal være en dusør at hente, så
det arbejdene folk gider bruge noget af deres tid på at lede efter den, men
500kr eller lig. i dusør øger chancen væsentligt i forhold til kun at melde
det til politiet der ikke gør noget hvis ikke den lander for deres fødder.

Sådan en gammel offroader er formodentlig hugget af knallertdrenge, så prøv
at kig ved ungdomsklubber, den lokale grusgrav, crossbanen, skolen og
lignende steder. Der kan man være heldig at finde den igen.

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-04 13:57

dots wrote:
> [...]
> sprayet på den sorte forskærm og rødt presenningstof med en masse
> gaffatape på sædet. Det er en årgang '85 med reg.nr. EL 13 443.

Jeg fik min DT'er stjålet for nogle måneder siden. Den blev fundet i en
baggård ca. 2 km væk. De knægte der havde snuppet den kunne ikke starte den
og havde så bare trukket den hjem.

Da den blev fundet var nummerpladen og andet den kunne genkendes på fjernet.

Den blev fundet da en dame ringede til politet og sagde at nogle drenge (der
ikke var gamle nok til den slags) rodede rundt med en motorcykel nede i
hendes baggård. (Politiet troede det var en knallert fordi den ikke havde
nogen nummerplade.)

> Hvis nogen ser mc'en eller hører om den, ring venligst til John Anker
> Corneliussen tlf. 57 65 00 44 eller skriv en besked her.
Det sker nok ikke for mig - den kommer aldrig over bæltet.

/Stephan