Holbæk - Kim Behnke - Hvordan?
Fra : Allan

Dato : 24-04-01 12:02

Hvordan gik det møde i Holbæk. Jeg kunne desværre ikke deltage!
Rolf?

MVH
Allan Rasmussen
Jawa 350/640 HayaBusaStyle

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.

Fra : Gurli Jensen

Dato : 25-04-01 20:42

Vi var desværre ikke så mange; men det er ikke mange
interesseorganisationer, der får så meget opmærksomhed i folketinget som
DMC.
Desværre fører opmærksomheden nok ikke til noget med den nuværende regering;
men optimismen er stor med hensyn til bindende forhåndstilsagn og
nedsættelse af registreringsafgift, hvis vi får en mere højreorienteret
regering ved næste valg.
Kim Behnke er en god fortaler for de tiltag, som DMC sætter i forslag; men
desværre er han ikke ene om at bestemme!
Det er finansministeriet, som er med til at sætte en stopper for lavere
afgifter og de er nogle tunge drenge at danse med.
Rolf og Stub var gode til at sætte en debat igang, så mødet blev ikke
kedeligt til trods for det lille fremmøde.

Hilsen Gurli
RESTLESS MC
GS1000E