forsikring
Fra : sinisa

Dato : 17-02-04 19:47

Hej!

Jeg er nybergunder.Er der nogen af jer som kan anbefale en godt (billigt)
forsikring?

Jeg har Honda Hornet 600

Fra : Bo-gsxR

Dato : 17-02-04 19:58

> Jeg er nybergunder.Er der nogen af jer som kan anbefale en godt (billigt)
> forsikring?

prøv gf
men ring rundt til alle sammen ( find tlf. numre på nettet )
forsikrings navn + .dk for det meste.

bo-gsxR

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 17-02-04 21:41

"Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Tror ikke at det selskab findes desværre

Du kan dog være heldig at et nyt selskab vil give dig lidt kredit for kørsel
i egen bil og hvis du tegner en forsikring eller to hos dem.

Du skal dog være opmærksom på at din fagforening nogen gange har en aftale
med et forsikringsselskab, hvis du er eller bor sammen med en
sygeplejeske/lærer kan du få billig forsikring hos Bauta/Runa osv.

Mvh

Jens

Fra : Brian Laursen

Dato : 17-02-04 22:33

sinisa wrote:
> Hej!
>
> Jeg er nybergunder.Er der nogen af jer som kan anbefale en godt
> (billigt) forsikring?
>
> Jeg har Honda Hornet 600

Hejsa.

Der findes desværre ingen billige forsikringsselskaber for nybegyndere idag.
Præmien afhænger som regel af ens alder, og af man samtidig tegner resten af
sine forsikringer hos selskabet. .. Nååååh ja du skal oxo lige helst ha kørt
motorkøretøj i 100 år for at optjene ancinitet der kan bruges til noget.

Ring rundt til samtlige selskaber for at få den bedste pris.
Held og lykke.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155

yzf1000r
http://www.Galtenmc.dk
http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik

Dato : 17-02-04 22:52

Brian Laursen wrote:

> [...]

> motorkøretøj i 100 år for at optjene ancinitet der kan bruges til noget.

> Ring rundt til samtlige selskaber for at få den bedste pris.

Det kan være, at det går som i England for år tilbage . . . .
Forsikringerne var så dyre, at der ikke blev solgt nogle nye motorcykler.
Det resulterede i at Motorcykel fabrikanterne lavede deres egne
forsikring, simpelthen for at de kunne sælge nogle motorcykler

Med det resultat, at forsikringer idag koster ca. 1/2 el. 1/4 af hvad det
koster i Danmark

mvh
Henrik.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 17-02-04 23:06

> Det kan være, at det går som i England for år tilbage . .

gid der også blev solgt så mange mc'er i dk.

bo-gsxR

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 18-02-04 13:36

> gid der også blev solgt så mange mc'er i dk.
>
> bo-gsxR

Jeg fik, med tre års anciennitet, en god pris hos Fair på min Hornet 900 i
august år 2003.
Før var jeg hos topdk med min zvs650, men de var 2-3000 dyrere med
hornet'en.

Topdk havde også 20% selvrisiko ved tyveri, det har fair ikke. Så den slags
detaljer skal man også huske på.
Men mit råd vil også være at ringe rundt til hele banden. Så må vi håbe der
snart kommer noget ordentlig konkurrence på MC-forsikringer.

/Jesper
CB 900 F -03

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 18-02-04 18:32

"sinisa" <sinisa@galnet.dk> skrev > Jeg er nybergunder.Er der nogen af jer
som kan anbefale en godt (billigt)
> forsikring?
>
> Jeg har Honda Hornet 600

Tryg er rimelig fornuftig hvad angår de mc'er, som de selv klassificerer som
touring-cykler. Jeg ved ikke, hvad de mener, at en Hornet er, men fx ryger
en SV 650 i den kategori.

--
Susanne

Fra : Janner

Dato : 19-02-04 18:04

"

> [...]
som
> touring-cykler. Jeg ved ikke, hvad de mener, at en Hornet er, men fx ryger

Og sjovt nok ikke en VFR 800 gammelmands båd ........... sankkede med dem
den anden dag *S*

Jan

CBR929RR