NY...David Jefferies-film
Fra : Lau Lautrup

Dato : 17-02-04 18:37

Hello Group.
Jeg har sgu fået en ny film omhandlende David Jefferies...KANON...!!
Er der nogen der er interesseret...??? Jeg upper gerne, men helst til en
FTP-dåse hvor alle får adgang til at hente....sidst skulle jeg uppe 3
gange, og det gider jeg ikke igen....HVIS der er stemning for filmen skal
det være så ALLE I GRUPPEN får mulighed for at hente den....ellers bliver
den her hos mig....seeez på vejen (snart...)

//Lau
Ducati Klub Danmark

Fra : Tommy Fer

Dato : 17-02-04 20:03

"Lau Lautrup" <lau@ducati.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være så ALLE I GRUPPEN får mulighed for at hente den....ellers bliver
> den her hos mig....seeez på vejen (snart...)

dfm.nathue.dk

mvh Tommy Fer

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-02-04 22:43

Tommy Fer wrote:

> dfm.nathue.dk

Det er jo en copyrighted film, så den er nok ikke smart at have liggende på
en offentlig ftp :-/ 'Nogen' har hentet 80% af den med bittorrent via
suprnova.org, men det ser ud til være gået istå... har jeg hørt.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 17-02-04 23:48

Lau Lautrup wrote:
> Hello Group.
> Jeg har sgu fået en ny film omhandlende David Jefferies...KANON...!!

Ja, den er god, masser af baggrund. Men specielt de første 1,5 minutter hvor
David nærmest flyver gennem gaderne til hårdtpumpet musik... gyldent =)