Cbr600 f2 double bubble
Fra : Martin K. Andersen

Dato : 17-02-04 00:30

Hej.

Kender I nogle steder hvor man kan få en double bubble windscreen til Honda
Cbr600 f2?

Mvh
Martin Andersen

Fra : Freddy Lang

Dato : 17-02-04 01:35

Martin K. Andersen wrote:
> Hej.
>
> Kender I nogle steder hvor man kan få en double bubble windscreen til
> Honda Cbr600 f2?

http://www.sydfynmcservice.dk
Deres site er lidt mærkeligt at finde rundt på.... vælg Honda i menuen ovre
til venstre (rød skrift), så kommer der en slags menu i det store vindue
(blå skrift). Der scroller du ned, til du finder "Tilbehør og spejle" ovre i
den højre spalte, og vælger MRA Kåbeglas. Der har du så udbuddet. Et double
bubble, som hos dem hedder Racing, ser ud til at koste 895,- til en CBR 600.

Du kan også kigge hos http://www.kjmotorcykler.dk
Der er en del forskelligt at vælge imellem.

Jeg har selv et MRA kåbeglas, dog købt i Tyskland, og jeg er meget godt
tilfreds med det. God kvalitet, synes jeg, fin pasform. Ikke noget at klage
over.

--
Freddy
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-02-04 08:50

--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56
"Martin K. Andersen" <mk@fjerndette.pokerface.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Kender I nogle steder hvor man kan få en double bubble windscreen til
Honda
> Cbr600 f2?

Prøv http://www.sbfiberdesign.com/

Thore