GSX 600 F
Fra : Morten Rahbek

Dato : 16-02-04 21:23

Hej alle. Er der nogen der ved om, man skal skifte hele udstødningen,
eller man kan nøjes med en slip-on på Suzuki gsx 600 f. Har kigget lidt
forskellige steder og synes ikke rigtigt at jeg kan se det.

Fra : Brian Laursen

Dato : 17-02-04 17:16

Morten Rahbek wrote:
> Hej alle. Er der nogen der ved om, man skal skifte hele udstødningen,
> eller man kan nøjes med en slip-on på Suzuki gsx 600 f. Har kigget
> lidt forskellige steder og synes ikke rigtigt at jeg kan se det.

Hej Morten.

Det skulle være muligt bare at skifte slipon´en. Vi har 2 suki 600 i klubben
af forskellig alder, og begge har bare skiftet slipon. !

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
http://dfmc.dk/155