Gsxr400rr
Fra : Frank Christensen

Dato : 16-02-04 20:05

Hello
Jeg er lige blevet ejer af en suzuki gsxr400 og jeg aner ikke hvilken olie
der skal på og hvor meget der skal på ved olieskift. Er der nogen der kan
hjælpe.

På forhånd tak

Frank

P.s Jeg er stadig interesseret i en workshop manuel, hvis der en der har
en.

Fra : Frank Christensen

Dato : 16-02-04 20:17

Frank Christensen wrote:

> [...]

> På forhånd tak

> Frank

> P.s Jeg er stadig interesseret i en workshop manuel, hvis der en der har
p.p.s Er der nogen der hvor jeg kan få stafferinger til min mc.

Fra : Frank Christensen

Dato : 16-02-04 20:29

Frank Christensen wrote:

> [...]

> På forhånd tak

> Frank

> P.s Jeg er stadig interesseret i en workshop manuel, hvis der en der har

P.P.S Jeg vil også gerne vide hvor man kan få stafferinger til min mc

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 16-02-04 20:42

"Frank Christensen" <Frankechristensen@hotmail.com> skrev > Jeg er lige
blevet ejer af en suzuki gsxr400 og jeg aner ikke hvilken olie
> der skal på og hvor meget der skal på ved olieskift.

Jeg plejede at køre med 10w40 fuldsyntetisk på min. Jeg kan ikke huske, hvor
meget der skal på ved olieskift.

Ang. manual får du nok svært ved at finde en til lige præcis denne model, da
den blev produceret som en japansk hjemmemarkedsmodel. Jeg har i hvert fald
kun set en japansksproget manual, og jeg forhørte mig i sin tid bl.a. hos
Suzuki-importøren og i diverse udenlandske fora.

--
Susanne