Sportsudstødning til GSX 600 F
Fra : Morten Rahbek

Dato : 16-02-04 18:09

HEj hej, har foggæves kigget rundt på nettet, for at finde en lækker, og
billig udstødning til min Suzuki, kunne godt bruge nogle links..

Fra : Jan

Dato : 16-02-04 18:23

"Morten Rahbek" <MAKSRahbek@hotmail.com> wrote in message
> HEj hej, har foggæves kigget rundt på nettet, for at finde en lækker, og
> billig udstødning til min Suzuki, kunne godt bruge nogle links..

Hej Morten.

Jeg tror du får bedre svar, hvis du definerer "lækker" og "billig". Du kunne
f.eks. skrive max. pris, og om du går efter bestemt materiale (vægt)
effektforøgelse etc.

Mvh. Jan

Fra : Morten Rahbek

Dato : 16-02-04 19:33

Fra : Morten Rahbek

Dato : 16-02-04 19:43

Morten Rahbek wrote:

> HEj hej, har foggæves kigget rundt på nettet, for at finde en lækker, og
> billig udstødning til min Suzuki, kunne godt bruge nogle links..
Hej igen. Til Jan, tak for dine råd. Jeg har tænkt mig at få en
sportsudstødning, Laser eller noget i den dur. Jeg synes at priserne ved
forhandlerne er "GODE" og kunne godt bruge nogle links, hvor der er
rimeligt overskueligt at bestille fra. Og hvor man kan spare nogle penge...

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-02-04 20:14

"Morten Rahbek" <MAKSRahbek@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forhandlerne er "GODE" og kunne godt bruge nogle links, hvor der er
> rimeligt overskueligt at bestille fra. Og hvor man kan spare nogle

http://www.louis.de/_101a15ee7e81721a7f8101c04777d8db11/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=motobase&MARKEN_ID=13&CCM=0&typ_id=GN72B&total=47&anzeige=0&page=0&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dmotobase%252526grwgr%25253D%252526wgr%25253D0%252526page%25253D0%252526typ_id%25253DGN72B%252526MARKEN_ID%25253D13%252526CCM%25253D0&artnr_gr=10029485

mvh Tommy Fer

Fra : Frank Andersson

Dato : 16-02-04 21:00

Hej

Et sted du IKKE skal kigge er www.mc-online.dk hvor de har meget billige
Scorpion potter.
Jeg købte én til min 600F og fik først en med forkert forrør.
Efter at de undersøgte sagen fandt de ud af at de havde bestilt forkert i
England og ville sende mig et nyt.
Efter ca. én måned fik jeg et nyt magen til det første !
MC-online måtte helt opgive at finde det rigtige mellemrør og jeg har
returneret hele molevitten til dem.
Prisen var kun 995 kr. incl moms for potten og mellemrør og det var jo
billigt, men det passede desværre ikke !
Fabrikken i England blev ved at påstå at den skulle passe på MCén men jeg
gav det hele til MC-forhandleren som
havde den nede til service og han kunne ikke for det til at passe overhoved
!!

Hilsen
Frankie

Fra : Frank Andersson

Dato : 09-03-04 21:05

Efter min indlæg i denne nyhedsgruppe har MC-online fundet fejlen og jeg må
indrømme at de har virkelig gjort meget ud af at prøve at finde ud af
hvorfor leverandøren blev ved med at påstå at mellemrøret skulle passe til
min MC.
Men nu er problemet løst og for lige at rode bode på evt. misforståelser vil
jeg lige kommentere at jeg har handlet flere gange med
http://www.mconline.dk/ (feks. tøj) uden problemer og med virkelig god
service.
De har gode priser og produkterne jeg har købt er i kanon kvalitet til
prisen.

Hilsen
Frank Andersson

Fra : Armand

Dato : 09-03-04 22:04

"Frank Andersson" <andersson@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> min MC.
> Men nu er problemet løst og ................

Men ingen snak om hvad der var problemet/årsagen?!

--
Armand.

Fra : Henrik

Dato : 16-02-04 21:39

"Morten Rahbek" <MAKSRahbek@hotmail.com> wrote in message
> HEj hej, har foggæves kigget rundt på nettet, for at finde en lækker, og
> billig udstødning til min Suzuki, kunne godt bruge nogle links..

Prøv evt. http://www.lcracing.dk/ i Rønnede, de var de absolut billigste da
jeg købte Laser carbon til min GSX750F.
SayJes i Nykøbing S. kunne også levere Laser til en fin pris.
Der kan godt være mange penge at spare ved at gå uden om "de store" butikker
i DK.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Morten Rahbek

Dato : 17-02-04 13:32

Morten Rahbek wrote:

Tak, for svarene........lcracing.dk har sgu nogle gode priser