Mc og New Sealand
Fra : Finn

Dato : 16-02-04 14:39

Jeg har ikke haft held med at finde et site der beskriver en tur rundt på
new sealand på mc.
Måske fordi ingen har lagt noget ud ? Er der nogen i denne NG der har
kendskab til sådant et site, håber jeg på et link her i tråden

Tak

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-02-04 15:01

Finn skrev:

> [...]
> Måske fordi ingen har lagt noget ud ? Er der nogen i denne NG der har
> kendskab til sådant et site, håber jeg på et link her i tråden

"New Zealand" staves det - hvis dét ka hjælpe dig
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-02-04 20:36

Hans Paulin wrote:

> "New Zealand" staves det - hvis dét ka hjælpe dig

Korrekt stavning kan godt være irriterende vigtigt, når man skal finde noget
på nettet
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Finn

Dato : 18-02-04 11:04

takker, men det var heldigvis kun i denne gruppe stavningen smuttede

Fra : Morten O

Dato : 16-02-04 15:27

Finn wrote:
> [...]
> Måske fordi ingen har lagt noget ud ? Er der nogen i denne NG der har
> kendskab til sådant et site, håber jeg på et link her i tråden

Jeg kender en der var afsted i 3 uger men han har ikke noget website men
måske kan jeg få fat i hans mail adresse

--
Morten O

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 16:35

"Finn" <finn@nomail.dk> wrote in message
> [...]
> Måske fordi ingen har lagt noget ud ? Er der nogen i denne NG der har
> kendskab til sådant et site, håber jeg på et link her i tråden

Prøvede at søge hos Onkel Google og fandt ret hurtigt en beskrivelse af en
motorcykeltur til NZ:
http://www.travel-library.com/pacific/new_zealand/trip.clarke.www/NZJournal.html

Og en oversigt over udlejningsfirmaer på NZ, hvor man sikkert også kan hente
en del information:
http://directory.google.com/Top/Recreation/Motorcycles/Touring/Motorcycle_Rentals_and_Tours/Oceania/New_Zealand/

Biker-Torben®
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154
www.mc-rejser.dk

Fra : Finn

Dato : 18-02-04 11:05

takker og bukkker...............

Fra : Martin Poll

Dato : 18-02-04 20:46

Finn wrote:
> [...]
> Måske fordi ingen har lagt noget ud ? Er der nogen i denne NG der har
> kendskab til sådant et site, håber jeg på et link her i tråden

Hej Finn

Jeg har været en tur gennem New Zealand, dog i bil. Jeg har en kammerat der
bor på New Zealand. Så hvis du har brug for nogle tips omkring din rejse vil
jeg da gerne dele ud af mine erfaringer. Hvis du har brug for noget konkret
hjælp kan min kammerart da sikkert hjælpe, jeg chatter med ham dagligt over
MSN.

Med venlig hilsen
Martin Poll
SL1000
www.martinpoll.dk
Under foto er der nogle billeder fra min tur down under.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 20-02-04 19:06

--
Mvh
"Martin Poll" <mpoll@FJERRNadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> SL1000
> www.martinpoll.dk
> Under foto er der nogle billeder fra min tur down under.

Prøv at kigge her: http://www.sepnet.com/ - se under Motorcycle Web Index.
F.eks. under Tours/Rental dukker der et link op under New Zealand.
Og der er sikkert mere at finde hos Seb - helt sikkert !