Klistermærker af en gammel cykel
Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-02-04 14:26

Hej.

Jeg har en hel række spg. i dag

Hvis jeg nu tager klistermærkerne af min GS'er fra 1994, både på tanken og
på plastikken bagpå. Hvordan ser den så ud nedenunder?

Jeg kunne jo godt forestille mig, at den ikke ligefrem er smuk, så jeg er
lidt bange for at tage chancen, selvom klistermærkerne efterhånden er ret
grimme.

Kan man købe klistermærker magen til de org., som kan erstatte de gamle,
hvis nu den er grim nedenunder? Et billede hvor man kan se designet af
klistermærkerne kan ses her: http://www.jacoblarsen.com/mc/mc1.jpg

Desuden, hvad ville det ca. koste at få tanken og plastikken bagpå malet
sort, så jeg helt undgår de klistermærker?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : jesper

Dato : 15-02-04 20:11

> Kan man købe klistermærker magen til de org., som kan erstatte de gamle,
> hvis nu den er grim nedenunder? Et billede hvor man kan se designet af
> klistermærkerne kan ses her: http://www.jacoblarsen.com/mc/mc1.jpg

www.skiltemanden.dk
Han laver på bestilling fra dag til dag. Og priserne er rimelige, du
skal bare huske at det er + moms...

> Desuden, hvad ville det ca. koste at få tanken og plastikken bagpå malet
> sort, så jeg helt undgår de klistermærker?

Tjaee.... 1500-2000,- hos en autolakerer vel at mærke uden regning...

Jesper

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-02-04 20:39

jesper wrote:

> www.skiltemanden.dk
> Han laver på bestilling fra dag til dag. Og priserne er rimelige, du
> skal bare huske at det er + moms...

Ja, det er ikke så dyrt endda lader det til. Jeg vil lige se om et evt.
klistermærke vil være til at sætte på, uden at ramme ved siden af de mærker
det gamle klistermærke (forhåbentligt ikke) efterlader.

Sælger suzuki ikke selv deres tidligere org. stafferinger? Det ville jo være
lidt nemmere.

> Tjaee.... 1500-2000,- hos en autolakerer vel at mærke uden regning...

Øv, det gider jeg ikke betale.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500 stadig med org. stafferinger

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 21:40

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Sælger suzuki ikke selv deres tidligere org. stafferinger? Det ville jo
være
> lidt nemmere.

Hej Jacob

Det er muligt, prøv at hør dem ad, jeg hørte på org. stafferinger til min
GPX´er, og så var maleren billigere

Dannie
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=75

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-02-04 21:55

> "Jacob Larsen" skrev i en
> meddelelse news:c0ohmp$d1n$1@sunsite.dk...
>
> Det er muligt, prøv at hør dem ad, jeg hørte på org. stafferinger til
> min GPX´er, og så var maleren billigere

Ok, jeg kan godt forestille mig, at de vil have en noget hamper pris. Jeg
vil spørge forhandleren næste gang, jeg kommer der forbi.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Armand

Dato : 15-02-04 22:17

> [...]
> lidt bange for at tage chancen, selvom klistermærkerne efterhånden er ret

Du kunne ikke være mere forkert på den:
Kig dig om i gadebilledet og noter dig antallet af vildt dekorerede
taxa'er - Bevæggrunden for disse transfer(!)-dekorerede biler er dels
reklameindtægt, men også at lakken indenunder står som ny når taxa'en efter
føje år er frikørt og skal sælges til privat brug!
Ergo: Du risikerer snarere at lakken er for pæn indenunder, samt, efter
alderen at vurdere, måske frisk i nuancen, hvor resten af lakeringen måtte
være falmet med tiden - Ogdét kan jo også være et problem

--
Armand.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 15-02-04 22:59

Armand wrote:

> [...]
> efter alderen at vurdere, måske frisk i nuancen, hvor resten af
> lakeringen måtte være falmet med tiden - Ogdét kan jo også være et

Det giver jo selvf. mening, sålænge klistermærkerne ikke har skadet selve
lakken og det gør de vel som regel ikke.

Du tror heller ikke på, at det er muligt den er pæn uden mærkerne, vel?
Altså forstået sådan, at den vil se relativt ens ud overalt, hvis jeg tager
dem af.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Armand

Dato : 17-02-04 00:18

> Du tror heller ikke på, at det er muligt den er pæn uden mærkerne, vel?
> Altså forstået sådan, at den vil se relativt ens ud overalt, hvis jeg
tager
> dem af.

Selvom det kun er et simpelt navnetræk, så bryder det vitterligt linierne.
Dog er det eneste der er grimmere end intet navnetræk, ét i gotiske
bogstaver :-|

Der findes et væld af transfer-leverandører som har omend ikke 100% mage til
dine originale, så dog i samme stil/font!
Husker dog ikke navne/links, men en af de nærmeste forhandlere kan hænde at
have et katalog liggende underdisken, så spørg blot til uoriginale
transfers!!

--
Armand.

Fra : Jack Jensen

Dato : 17-02-04 10:34

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> wrote in message

Husk at give klar lak bagefter - hvis du vil have det til at holde.
3 gange minimum.

Mvh
Jack