|
| Hvilke dæk til CBR1000F ? Fra : Rico Hansen |
Dato : 15-02-04 09:13 |
|
Kære NG,
Mit fordæk er ved at være lidt slidt og jeg vil derfor gerne ha' dette
skiftet inden cyklen skal ud på de første forårsture, men...
Hvilket dæk skal man købe når det skal være til "all-round" altså touring og
ikke til ræs. Dækket skal primært bruges til hverdagskørsel, men skal dog
stadig kunne klare cbr1000'erens køreegenskaber.
Også gerne et fif til bagdæk.
Mvh
Rico
| |
tb (15-02-2004)
| Kommentar Fra : tb |
Dato : 15-02-04 09:32 |
|
Til dette formål findes Pilot Road. Hverdagsudgaven af Pilot Sport, som er
rost meget
Jeg har selv kørt på Pilot Roaderne på min hedengangne SC24'er Og de gav
rigtig god føling + rigtigt godt bid.
Vedr bagdæk, ville jeg da vælge det samme som du vælger til fordæk, så de
"passer" sammen....
"
> Kære NG,
>
> Mit fordæk er ved at være lidt slidt og jeg vil derfor gerne ha' dette
> skiftet inden cyklen skal ud på de første forårsture, men...
> Hvilket dæk skal man købe når det skal være til "all-round" altså touring
og
> ikke til ræs. Dækket skal primært bruges til hverdagskørsel, men skal dog
> stadig kunne klare cbr1000'erens køreegenskaber.
>
> Også gerne et fif til bagdæk.
| |
Allan Bojesen (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 15-02-04 09:44 |
|
"Rico Hansen" <ricohansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:_RFXb.90987$jf4.5676016@news000.worldonline.dk...
> Mit fordæk er ved at være lidt slidt og jeg vil derfor gerne ha' dette
> skiftet inden cyklen skal ud på de første forårsture, men...
> Hvilket dæk skal man købe når det skal være til "all-round" altså touring
og
> ikke til ræs. Dækket skal primært bruges til hverdagskørsel, men skal dog
> stadig kunne klare cbr1000'erens køreegenskaber.
>
> Også gerne et fif til bagdæk.
Hej Rico
Jeg kører med Pilot Road både for og bag, og er særdeles godt tilfreds med
egenskaberne. Står rigtig godt fast i vådt føre. Har ikke den store erfaring
med andre dæktyper på CBR1K, men det er der sikkert andre der har. Noget med
at Bridgestone har et dæk der er hårdere i midtersektionen, der tilgodeser
touringstilen med hensyn til fladslidning.
Allan Bojesen
| |
Henrik (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Henrik |
Dato : 15-02-04 12:30 |
|
Allan Bojesen wrote:
> "Rico Hansen" <ricohansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:_RFXb.90987$jf4.5676016@news000.worldonline.dk...
>> Mit fordæk er ved at være lidt slidt og jeg vil derfor gerne ha' dette
>> skiftet inden cyklen skal ud på de første forårsture, men...
>> Hvilket dæk skal man købe når det skal være til "all-round" altså touring
> og
>> ikke til ræs. Dækket skal primært bruges til hverdagskørsel, men skal dog
>> stadig kunne klare cbr1000'erens køreegenskaber.
>>
>> Også gerne et fif til bagdæk.
> Hej Rico
> Jeg kører med Pilot Road både for og bag, og er særdeles godt tilfreds med
> egenskaberne. Står rigtig godt fast i vådt føre. Har ikke den store erfaring
> med andre dæktyper på CBR1K, men det er der sikkert andre der har. Noget med
> at Bridgestone har et dæk der er hårdere i midtersektionen, der tilgodeser
> touringstilen med hensyn til fladslidning.
> Allan Bojesen
Bridgestone BT020 Battlax
mvh
Henrik
| |
Anders Thorup (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Anders Thorup |
Dato : 15-02-04 12:37 |
|
Allan Bojesen wrote:
> Noget med at Bridgestone har et dæk der er
> hårdere i midtersektionen, der tilgodeser touringstilen med hensyn
> til fladslidning.
Det er sikkert BT45 du tænker på. De har ifølge bridgestones egen
hjemmeside, en hård blanding på midten, der giver mange km, og en blød
blanding i siderne, der giver et godt grip under nedlægning.
--
--
MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX/ Honda VFR 750 Perlemorshvid
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup
| |
Henrik (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Henrik |
Dato : 15-02-04 21:52 |
|
Anders Thorup wrote:
> Allan Bojesen wrote:
>> Noget med at Bridgestone har et dæk der er
>> hårdere i midtersektionen, der tilgodeser touringstilen med hensyn
>> til fladslidning.
> Det er sikkert BT45 du tænker på. De har ifølge bridgestones egen
> hjemmeside, en hård blanding på midten, der giver mange km, og en blød
> blanding i siderne, der giver et godt grip under nedlægning.
Nope . . . BT020
| |
Henrik (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Henrik |
Dato : 17-02-04 16:51 |
|
Anders Thorup wrote:
> Allan Bojesen wrote:
>> Noget med at Bridgestone har et dæk der er
>> hårdere i midtersektionen, der tilgodeser touringstilen med hensyn
>> til fladslidning.
> Det er sikkert BT45 du tænker på. De har ifølge bridgestones egen
> hjemmeside, en hård blanding på midten, der giver mange km, og en blød
> blanding i siderne, der giver et godt grip under nedlægning.
Hvis jeg husker rigtigt så udgik BT45 af produktion i 2002 . . .
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 15-02-04 12:00 |
|
> Mit fordæk er ved at være lidt slidt og jeg vil derfor gerne ha' dette
> skiftet inden cyklen skal ud på de første forårsture, men...
> Hvilket dæk skal man købe når det skal være til "all-round" altså
> touring og ikke til ræs. Dækket skal primært bruges til
> hverdagskørsel, men skal dog stadig kunne klare cbr1000'erens
> køreegenskaber.
Hej Rico
Der er mange dæk der kan klare de krav du stiller, og samtidigt have en god
holdbarhed.
En CBR 1000 kører med 120/70ZR-17 foran, og 170/60ZR-17 bagpå. Jeg ville
starte med at holde mig til std. størrelserne, og ikke sætte bredere dæk på
end fabrikken opgiver.
Følgende Fabrikater og dækmodeller vil være fine med din CBR:
Michelin Pilot Road
Metzeler ME Z4
Dunlop D220
Bridgestone BT020
Pirelli Dragon GTS
Skulle jeg nævne nogle personlige favoritter ville det være BT020 og Dragon
GTS, men jeg har ikke prøvet de andre, og i følge de tests jeg har kæst er
de fine.
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Ukendt (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-02-04 14:42 |
|
Jens Jacob Bager Jensen skrev i meddelelsen ...
>
>Følgende Fabrikater og dækmodeller vil være fine med din CBR:
>
>Michelin Pilot Road
>Metzeler ME Z4
>Dunlop D220
>Bridgestone BT020
>Pirelli Dragon GTS
Ingen nævner Avon Azaro ?? Jeg synes de virker meget sikre på VTR'en, men
er der nogle dårlige erfaringer med dem siden de aldrig nævnes ?
mvh
Orla
>
>Skulle jeg nævne nogle personlige favoritter ville det være BT020 og Dragon
>GTS, men jeg har ikke prøvet de andre, og i følge de tests jeg har kæst er
>de fine.
>
>--
>Mojn Jens Bager Jensen
>Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
>Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
>
>
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 15-02-04 19:40 |
|
> Ingen nævner Avon Azaro ?? Jeg synes de virker meget sikre på
> VTR'en, men er der nogle dårlige erfaringer med dem siden de aldrig
> nævnes ?
Hej Orla
De holder ikke
Jeg kører en CBR 600 F2, og ledte efter et sæt nye dæk. Jeg købte et sæt
Avon Azaro II efter at have læst en brand-god reklame af dækket i et engelsk
blad (Motor Cycle News), Avon er et engelsk mærke!?. Her roste de dækket til
skyerne, især svingegenskabene fik gode anmeldelser, men også slidstyrken
blev nævnt som værende 10% bedre end den tidligere version. I Danmark bliver
dækket solgt af "Max MC Import" som værende et sports/touring dæk og jeg
forventede derfor at de holdt ca. 8-10.000km med anstændige køreegenskaber.
Jeg blev skuffet! Bagdækket er temmeligt meget i ubalance og skulle have 55g
for at blive afbalanceret. Fordækket skulle have 45g! før det var perfekt
afbalanceret. Til gengæld var skævt og cyklen kører som en kænguru ved
50km/t. Alt dette tyder på en dårlig forarbejdningskvalitet. Cyklen ligger
roligt i svingene, og vedhæftningsevnen er helt ok.
Efter 4000Km var bagdækket er tydeligt fladslidt på midten, selv om jeg har
været til et banearrangement og ofte kører hurtig sognevejskørsel. Jeg
begyndte her at kunne mærke de hvide stiber på vejen tydeligt.
At reklamere med dette dæk som et sports/touring dæk er direkte vildledende.
Det er et sportsdæk. Jeg ville til enhver tid vælge et sæt Michelin Pilot
sport eller Dunlop D207 i stedet, da de gør alt hvad dette dæk kan bedre.
Dækket holdt ialt 6500km, og så var både for og bagdæk helt færdigt. Jeg var
meget skuffet.
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Ukendt (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-02-04 20:40 |
|
Jens Jacob Bager Jensen skrev i meddelelsen ...
>> Ingen nævner Avon Azaro ?? Jeg synes de virker meget sikre på
>> VTR'en, men er der nogle dårlige erfaringer med dem siden de aldrig
>> nævnes ?
>
>Hej Orla
>
>De holder ikke
>
<snip>
Der er to slags, SP og ST. Der var SP på da jeg fik cyklen, hvad den havde
kørt på det aner jeg ikke. Jeg købte ST som erstatning, det har vel rullet
4500 km på den notorisk dækædende VTR om det tager 4500 mere må tiden
jo vise. Begge har været runde og i ballance, måske har jeg været
heldig der. Men jeg synes Avon'en hænger pænt fast i asfalten, ihvertfald
godtnok til mig. Der sidder Bridgestone på forhjulet, det er ikke særligt
slidt, men det ryger for aldersgrænsen nu, det er uhyggeligt stift, og
skrider bare det ser et enkelt sandkorn på vejen.
Dine oplevelser kunne jo tyde på et rigtigt "engelsk" produkt Så nu
kan jeg da godt blive lidt i tvivl om hvad der skal på forhjulet...
>Dækket holdt ialt 6500km, og så var både for og bagdæk helt færdigt. Jeg
var
>meget skuffet.
Det er for lidt, helt sikkert
mvh
Orla
>
>--
>Mojn Jens Bager Jensen
>Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
>Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
>
>
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 15-02-04 21:45 |
| | |
Ukendt (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-02-04 22:47 |
|
Jens Jacob Bager Jensen skrev i meddelelsen ...
Hej Jens
>Hej Orla
>
>Jeg kørte med følgende:
>< http://www.avonmotorcycle.com/mcycle_product/Images2002/AV35_36.pdf>
>
Det der sad på "fie" hed AV50 Sport, jeg satte AV46 på. Det tilhørende
fordæk hedder AV45, om det gør nogen forskel aner jeg ikke. Jeg skal have
set efter hvad type Bridgestone der sidder foran nu, det skal i hvertfald
skiftes til noget der står bedre fast. Men det er lidt svært at vurdere hvor
meget det manglende greb skyldes alderen på dækket, jeg må se om jeg kan
finde en produktionsdato på dækket også.
mvh
Orla
>Man kan læse mere om Avon her: http://www.avonmotorcycle.com
>
>--
>Mojn Jens Bager Jensen
>Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
>Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
>
>
| |
Allan Bojesen (15-02-2004)
| Kommentar Fra : Allan Bojesen |
Dato : 15-02-04 15:38 |
|
Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> En CBR 1000 kører med 120/70ZR-17 foran, og 170/60ZR-17 bagpå. Jeg
> ville starte med at holde mig til std. størrelserne, og ikke sætte
> bredere dæk på end fabrikken opgiver.
Så vidt jeg husker er Rico's CBR1K en sc21, og dermed er dækmonteringen
110/80 - 17 og 140/80 -17.
Og det begrænser umiddelbart udvalget, derved at f.x Pilot Road først
starter ved h.h.v. 120/70 -17 og 150/70 -17. Jeg kører imidlertidig med
førnævnte størrelser og kan ikke forestille mig at det betyder noget for
køreegenskaberne. Min kører ihvertfald væsentlig bedre end med de tidligere
monterede Metzeler (vistnok RE3 eller noget i den stil) i originalstørrelse.
Allan Bojesen
| |
Bo-gsxR (16-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 16-02-04 08:55 |
|
> Skulle jeg nævne nogle personlige favoritter ville det være BT020 og Dragon
> GTS, men jeg har ikke prøvet de andre, og i følge de tests jeg har kæst er
> de fine.
hvor langt har du kørt på dem? og var de gode nok under kraftig! nedlægning?
jeg overvejer et dæk i bt020/pilot road klassen. Men også pirelli devil/D208 osv.
kørslen er er blandet en del sving og skal på knutstorp 3 gange i år.
men en gang imellem render nålen speedoet ud, og der slides dækket sku hurtigt
selv efter få km. kan dækslidet ses -3-10 minutter sammenlagt over fx.150km motorvej.
har tidligere kørt med BT010 og nu D208 men så slider jeg 2 sæt op pr. sæson $$$
men jeg vil heller ikk skride på hverken for eller baghjul på R4F :-l
hvad anbefaler du så ? ( at jeg måske skal nøjes med søndagsture og max.5.000 km pr år )
bo-gxsxr750T
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (16-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 16-02-04 09:21 |
|
> hvor langt har du kørt på dem? og var de gode nok under kraftig!
> nedlægning?
> jeg overvejer et dæk i bt020/pilot road klassen. Men også pirelli
> devil/D208 osv. kørslen er er blandet en del sving og skal på
> knutstorp 3 gange i år.
Hej Bo
Hvad er forskellen på sport og sport touring?
Sport
5-10.000km. Alt efter dæktryk og håndtagsstilling. Mere greb end man nogen
sinde kan bruge på gade, og derfor et meget sikkert dæk der kan klare de
hårdeste opbremsninger i det værste vejr i ydersæsonen. Meget rolige i sving
og giver en god tro på dækkene.
Sport touring
12-20.000km Alt efter dæktryk og håndtagsstilling. Rigeligt greb om sommeren
på tør vej efter de er kørt varme. Kan være urolige eller skride i koldt
eller vådt vejr. Et godt valg til folk der kører fornuftigt.
Du skal vælge gode sports dæk, og holde op med at brokke dig over dine dæk
bliver slidt op. Hvis du skal køre motorvejs kørsel, så sæt dæktrykket i
bagdækket op til 3-3,5 bar. Motorcyklen kører mærkbart ringere, men dækket
holder noget længere. At dit dæk holder meget kort tid er en kombination af
du har en masse hk, og det at du bruger dem. Det skulle du have tænkt på før
du kørte over til MC-express Du kan nemt få et sportsdæk til at holde
længe, du skal bare bremseforsigtigt, og accelerere langsomt. Det gider du
ikke, så du skal bare betale ved kasse 1 lige som os andre.
Jeg har set en gixxer 1000 lave hjulspin på en rullefelt med GTS dæk, så
helt godt står de altså ikke fast. Husk på dækudgiften er minimal i forhold
til kåbedele og tabt arbejdsfortjeneste. Til din kørsel vil jeg kart
anbefale de bedste sportsdæk. Så som Michelin Pilot Sport, Metzeler Sportec
M-1, Dunlop D208, Pirelli Diablo eller Bridgestone BT010.
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Bo-gsxR (16-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 16-02-04 10:03 |
|
> så du skal bare betale ved kasse 1 lige som os andre.
øv øv øv
længe leve reifenversand.de og kantana mc i valby som jeg begge
skal have fat i starten af april tror jeg.
ok, det er så sidste gang jeg har spurgt om det - resten må
jeg selv teste mig frem til.
bo-gsxR
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (16-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 16-02-04 10:08 |
|
> længe leve reifenversand.de og kantana mc i valby som jeg begge
> skal have fat i starten af april tror jeg.
Hej Bo
Hvis du ved du skal bruge dæk ville jeg nok væle at købe den med det samme.
April til Juni er højsæson for dækkøb. Der kan man nemt løbe ind i lange
leveringstider og udsolgte varer.
Jeg ville nok købe dem hos www.mandp.co.uk. De har Dunlop på tilbud. Se
under
"Speciel Offers" Der kan du få et sæt 120/70 -190/50 til 139£
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Bo-gsxR (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 17-02-04 08:11 |
|
> Jeg ville nok købe dem hos www.mandp.co.uk. De har Dunlop på tilbud. Se
> under
> "Speciel Offers" Der kan du få et sæt 120/70 -190/50 til 139£
er lige ved at bestille dem, men et ?
det er sku billigt, jeg snupper lige et sæt. ærgeligt at der også skal betales forsikring osv.
her i marts. ellers havde jeg sku snuppet 2 sæt, så der var til hele året
bo-gsxR
| |
Bo-gsxR (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 17-02-04 08:38 |
|
> det er sku billigt, jeg snupper lige et sæt. ærgeligt at der også skal betales forsikring osv.
> her i marts. ellers havde jeg sku snuppet 2 sæt, så der var til hele året
nå pyt, jeg snuppede 2 sæt alligevel - tak for hjælpen!
et nyt ? hvordan bør Jeg opbevare et sæt dæk? liggende/ stående...
bo-gsxR
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 17-02-04 09:02 |
|
> nå pyt, jeg snuppede 2 sæt alligevel - tak for hjælpen!
> et nyt ? hvordan bør Jeg opbevare et sæt dæk? liggende/ stående...
Hej bo-gsxR
Jeg ville lægge dem på en flade væk fra fugt f.eks. en palle. Jeg ville ikke
stable alle dækkene oven på hinanden, men højest et sæt oven på hinanden.
Hvis de står oprejst skal de drejes 1/5 omgang hver måned eller sådan noget.
Det optimale er det hænge dem på to pinde der er 30-40 cm fra hinanden.
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Bo-gsxR (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 17-02-04 09:27 |
|
> Jeg ville lægge dem på en flade væk fra fugt f.eks.
sådan bliver det nok, endten i mit opvarmede kælderrum, eller under min seng...
> Det optimale er det hænge dem på to pinde der er 30-40 cm fra hinanden.
godt at vide, men har ikk muligheden.
tak
bo-gsxR
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 17-02-04 09:33 |
|
>> Jeg ville lægge dem på en flade væk fra fugt f.eks.
> sådan bliver det nok, endten i mit opvarmede kælderrum, eller under
> min seng...
Lad være med at lægge dem i et beboet rum. Nye dæk damper et eller andet af
der giver hovedpine.
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Bo-gsxR (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 17-02-04 10:55 |
|
> Lad være med at lægge dem i et beboet rum. Nye dæk damper et eller andet af
> der giver hovedpine.
og det vælter frem med guldkorn
bo-gsxR
| |
Jens Jacob Bager Jen~ (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~ |
Dato : 17-02-04 11:23 |
|
>> Lad være med at lægge dem i et beboet rum. Nye dæk damper et eller
>> andet af der giver hovedpine.
>
> og det vælter frem med guldkorn
Trial and error. Jeg var så glad for mit første sæt BT45 at jeg havde dem på
på mit lille kollegieværelse. En mega hovedpine senere kom de ud på gangen.
--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 og Suzuki DR 600 '85
Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=39
| |
Bo-gsxR (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 17-02-04 11:45 |
|
> Trial and error. Jeg var så glad for mit første sæt BT45 at jeg havde dem på
> på mit lille kollegieværelse. En mega hovedpine senere kom de ud på gangen.
>
LOL fik du ikk en i opgangen til at opbevare dem? da du "ikk har plads"
bo-gsxR
| |
Claus Rittig (17-02-2004)
| Kommentar Fra : Claus Rittig |
Dato : 17-02-04 12:27 |
|
"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:3lkYb.27$6B6.21@news.get2net.dk...
> >> Jeg ville lægge dem på en flade væk fra fugt f.eks.
> > sådan bliver det nok, endten i mit opvarmede kælderrum, eller under
> > min seng...
>
> Lad være med at lægge dem i et beboet rum. Nye dæk damper et eller andet
af
> der giver hovedpine.
Jep, det har jeg prøvet. Det er LANGT værre end de værste tømmermænd jeg har
prøvet, og jeg kunne ikke engang brække mig.
Rittig
| |
NielSV650 (15-02-2004)
| Kommentar Fra : NielSV650 |
Dato : 15-02-04 14:02 |
|
"Rico Hansen" <ricohansen@hotmail.com> wrote in message
news:_RFXb.90987$jf4.5676016@news000.worldonline.dk...
> Mit fordæk er ved at være lidt slidt og jeg vil derfor gerne ha' dette
> skiftet inden cyklen skal ud på de første forårsture, men...
> Hvilket dæk skal man købe når det skal være til "all-round" altså touring
og
> ikke til ræs. Dækket skal primært bruges til hverdagskørsel, men skal dog
> stadig kunne klare cbr1000'erens køreegenskaber.
Lidt test her:
http://www.sydfynmcservice.dk/faelles.html
Niels
S FAU himmelblau
www.sqzuki.subnet.dk
| |
|
|