Reparation af læderdragt
Fra : Leif Schiønemann

Dato : 14-02-04 22:01

Hej NG.

Har I oplysninger om, hvor man i Storkøbenhavn kan få isyet en ny lynlås i
læderkøredragten.

mvh

Leif

Fra : AW på TRX

Dato : 15-02-04 00:03

> Har I oplysninger om, hvor man i Storkøbenhavn kan få isyet en ny lynlås i
> læderkøredragten.

Mon ikke "Cruz leather works" i Studiestrædet kan fixe den.

Allan
TRX 850

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 15-02-04 00:19

Der ligger et godt og billigt sted i Roskilde... Hvis det ikke er for langt
væk?

--
Regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 15-02-04 08:14

> [...]
> Hej NG.
>
> Har I oplysninger om, hvor man i Storkøbenhavn kan få isyet en ny lynlås i

Hej Leif

Prøv Du sku' ta' og prøve i MC-Læderforretningen (Som vist hedder noget med
"Jaguar")
på Søborg Hovedgade 23, 2870 Dyssegård.

Jeg skulle bruge en ekstra lynlås til min "Back Protector", som skulle
matche den bagerste lynlås i mine læderbukser.
Den fik jeg sgu helt gratis )
Flink indehaver og super service.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Frans Jensen

Dato : 15-02-04 11:20

On Sat, 14 Feb 2004 22:00:38 +0100, "Leif Schiønemann"
<schioenemann@wanadoo.dk> wrote:

>Hej NG.
>
>Har I oplysninger om, hvor man i Storkøbenhavn kan få isyet en ny lynlås i
>læderkøredragten.

ikke lige Storkøbenhavn, men

Nevada
Bredgade 15
4200 Slagelse

tlf: 58 52 09 17

skulle kunne klare det

--
mvh Frans
http://www.stompers.dk

Fra : Squish

Dato : 15-02-04 12:27

Leif Schiønemann wrote:
> Hej NG.
>
> Har I oplysninger om, hvor man i Storkøbenhavn kan få isyet en ny lynlås i
> [...]

En hurtig søgning på groups.google:

"Hej Leif, (Han hed også Leif )
Jeg får mit lædertøj rep. hos en Skrædder på Vesterbrogade, kan ikke huske
nummeret, men han bor ca 500mtr fra hvor bakken op til ZOO på højre hånd
når du kommer fra ZOO. Han er Libaneser og gør et godt og billigt stykke
arbejde... mvh Peter"

--
Squish
CB400F

Fra : M. Høy

Dato : 15-02-04 14:05

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nummeret, men han bor ca 500mtr fra hvor bakken op til ZOO på højre hånd
> når du kommer fra ZOO. Han er Libaneser og gør et godt og billigt stykke

Hej Squish/Leif

Nemmerlig rigtigt, læder-skræderen på Vesterbrogade, det var den samme jeg
blev anbefalet herinde, og jeg som ellers havde lovet skrædderen at gøre
lidt reklame for ham, nu da jeg fik min læderdragt (lynlås) lavet til en
billig penge (havde en 50'er for lidt med), så jeg fik afslag i prisen, mod
at jeg reklamerede lidt for manden, så det gør jeg her! Han lavede en fint
stykke arbejde på min dragt, reparationen ses ikke! - og jeg kan kun give
jer min bedste anbefaling til at bruge ham!

Godt arbejde til en fair pris

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=234

Fra : Carsten JvT

Dato : 16-02-04 15:15

> [...]
> stykke arbejde på min dragt, reparationen ses ikke! - og jeg kan kun give
> jer min bedste anbefaling til at bruge ham!

Hvad var prisen så (før rabbat)?? Jeg har nemlig en jakke, hvor "håndtaget"
til låsen i lynlåsen er knækket af

Og hvis der er en lign. forretning lidt længere mod nord (bor i Humlebæk)
ville jeg gerne høre

Carsten

www.badazz-danes.dk - Ghost Recon
www.mc-onsdagsklubben.dk - MC klub

Fra : M. Høy

Dato : 16-02-04 16:07

Klip

> [...]
> til låsen i lynlåsen er knækket af
>
> Og hvis der er en lign. forretning lidt længere mod nord (bor i Humlebæk)

Klip

Den reparation jeg fik lavet på min læderdragt kostede 350 kr, men fik det
for 300 kr, grundet, at jeg ikke havde nok kontanter med, han tager nemlig
ikke Dankort!

Lige et link til dragten:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=446

Fra : Squish

Dato : 16-02-04 19:13

Carsten JvT wrote:

> Hvad var prisen så (før rabbat)?? Jeg har nemlig en jakke, hvor "håndtaget"
> til låsen i lynlåsen er knækket af

Der skal da bare en håndgranatsplit i! Så er den også lettere at få fat
i med handsker på!

--
Squish
CB400F

Fra : Carsten JvT

Dato : 17-02-04 09:50

He he.. den har jeg skam prøvet, men hullet i den resterende stump lynlås,
er for lille til en sådan krabat... Eneste løsning pt, har været en
papirsklips... men den bliver noget blød i længden....

Fra : Squish

Dato : 17-02-04 23:07

Carsten JvT wrote:

> He he.. den har jeg skam prøvet, men hullet i den resterende stump lynlås,
> er for lille til en sådan krabat... Eneste løsning pt, har været en
> papirsklips... men den bliver noget blød i længden....

Hm.. hvad så med at lave en løkke af et stykke vævet nylonsnor, som
klatrere bruger?

--
Squish
CB400F

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 18-02-04 10:03

Squish writes:

> Hm.. hvad så med at lave en løkke af et stykke vævet nylonsnor, som
> klatrere bruger?

Tjah, jeg bruger en stump knækket snørebånd...

--
Mikkel | It's hard being a drunk... It takes commitment!
motortosse.dk | E.H. - Bottom Live 2003

Fra : Squish

Dato : 18-02-04 19:08

Mikkel Christensen wrote:

> Tjah, jeg bruger en stump knækket snørebånd...

Virker sikkert også fint! *Skal* det være knækket?

--
Squish
CB400F

Fra : Carl

Dato : 18-02-04 23:55

> Virker sikkert også fint! *Skal* det være knækket?

Ja - ellers bliver det nok for langt

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-02-04 10:43

Squish <writes:

> Virker sikkert også fint! *Skal* det være knækket?

Ja! Det er det vigtiste. Hvis det ikke er knækket er der bare nogen der
stjæler det og sætter i deres sko.

Ps: Runde snørrebånd er bedst.

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 16-02-04 23:00

"Carsten JvT" <jvt@mil.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til låsen i lynlåsen er knækket af
>
> Og hvis der er en lign. forretning lidt længere mod nord (bor i Humlebæk)

Hej Carsten
Hvis du vil ha' et "rigtigt håndtag" på din lynlås, skulle du prøve hos:
"SKOSÅLEN" ved skomager Flemming Grønlund
Sudergade 35, 3000 Helsingør
Tlf.: 49 21 58 18
Han har de store lynlåse der bruges i MC-lædertøj, så mon han ikke også kan
sætte et nyt "håndtag" i.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Carsten JvT

Dato : 17-02-04 09:51

> [...]
> Sudergade 35, 3000 Helsingør
> Tlf.: 49 21 58 18
> Han har de store lynlåse der bruges i MC-lædertøj, så mon han ikke også

Mange tak.

Prøver at kontakte ham.

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 17-02-04 20:51

Til NG.
Tak for alle svarene på min forespørgsel.
Vi ses derude.
mvh
Leif