Dragttykkelse
Fra : Søren Reinke

Dato : 16-02-04 10:19

Hejsa

Jeg skal på 14 dages dykkerferie ved Sharm El Sheikh fra langfredag.
Sidste år var jeg afsted i sidste uge af februar og første uge af marts, og
jeg syntes min 7 mm våddragt var lige i overkanten, vandet var 20-22 grader.

I år er det jo lidt senere på året så vandet er jo nok lidt varmere, derfor
overvejer jeg at købe en våddragt netop til disse varmere dykkerture, men
jeg er meget i tvivl om jeg skal havde en 3 mm helddragt + evt 3mm shortie,
eller om jeg skal købe en 5 mm heldragt ? Jeg er lidt polstret fra naturens
side

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre folks erfaring,.

Søren Reinke
www.bluehorizons.dk
Danmarks nye online dykkermagazin og rejseklub

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 17-02-04 18:55

Har gode erfaringer med 5mm inkl. hætte i den sæson og i det område. Hen på
sommeren er 3mm mere passende.