Margin - skal helt op
Fra : // Overby

Dato : 14-02-04 11:20

Se på www.overbyhansen.dk

Jeg vil gerne have, at min table starter helt oppe, således jeg undgår den
grå kant øverst.

/Daniel

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 14-02-04 12:26

"// Overby"
> Se på www.overbyhansen.dk
>
> Jeg vil gerne have, at min table starter helt oppe, således jeg undgår den
> grå kant øverst.

Måske topmargin="0"
er i den retning du ønsker?
bottommargin="0">

Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : // Overby

Dato : 14-02-04 12:38

> Måske topmargin="0"
> er i den retning du ønsker?

Det var faktisk lige præcis noget i den retning, jeg ønskede. Tak!

/Daniel

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 14-02-04 13:25

Thorkild Dalsgaard wrote:

> Måske topmargin="0"
> er i den retning du ønsker?
> rightmargin="0" bottommargin="0">

Hvorfor al den gammeldags kode? Skriv dog alle den slags deklarationer
og attributter i et style sheet, så er der kun eet dokument, der skal
pilles ved:

body {
   background: #efefef;
   margin: 0;
   padding: 0;
}

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/