Hurtigste grafikkort med passiv eller mege~
Fra : Kaasing

Dato : 17-02-04 20:32

Hej

Hvilket grafikkort er idag det hurtigste til spil, med passiv køling, eller
en blæser der larmer mindre end 20db?
Så vidt jeg kan se er det et Radeon9600Pro.

/Poul

Fra : Nico

Dato : 17-02-04 20:41

> Så vidt jeg kan se er det et Radeon9600Pro.

Jeg bruger MSI's Fx5600 - 22 db mener jeg. Siger intet.

Fra : Zulu

Dato : 17-02-04 20:56

"Kaasing" <kaasing_fjernes@fjernes_hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> en blæser der larmer mindre end 20db?
> Så vidt jeg kan se er det et Radeon9600Pro.

9800XT fås med Zalman passiv-monster-køler + 80 mm lydløs blæser.

Har selv et 9800 Pro, som jeg selv har monteret en Zalman heatpipe på + en
92 mm blæser og det virker helt fint.

Zulu

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 17-02-04 23:28

> [...]
eller
> en blæser der larmer mindre end 20db?
> Så vidt jeg kan se er det et Radeon9600Pro.

Det må være Sapphire's 9800 Pro Ultimate Edition: Den leveres med en Zalman
passiv køler.

Men alternativt, så gør som en anden foreslår: Køb et standard 9800 Pro
eller evt. XT, og monter så selv en Zalman køler på det.

Vælger du et standard 9800 Pro er du nede i ca. 2300,-
(ca. 3000,- hvis det skal være med 256 MB Ram.)

Venlig hilsen
Henrik