motion - stramme maven op
Fra : Trix

Dato : 17-02-04 20:10

Hej dk.helbred.slank

Jeg er igang med at kæmpe mig af med 18 kg.
8 kg er det blevet til siden nytår, så det er jeg meget tilfreds med.

Jeg passer på med hvad jeg spiser og er så ellers på kondicyklen hver aften
mellem ½ og 1 time, og så ofte som muligt også en times gåtur hver dag.

Mit problem er, at jeg ikke rigtig får strammet amven op ved gang el.
cykling.

Nogen der har en god ide til en eller anden form for motion, hvor jeg kan få
arbejdet lidet af maven væk også.

Hilsen Torben

Fra : Mai Espersen

Dato : 17-02-04 22:05

"Trix" wrote>
> [...]

> cykling.

> Nogen der har en god ide til en eller anden form for motion, hvor jeg kan

Hejsa
Tillykke med dit vægttab indtil videre.. det er virkelig godt gået
Mht. til maven er der ingen vej uden om de pokkers mavebøjninger. Ta' mange
og gerne dagligt, så skulle der nok ske en forskel... Det er i øvrigt en god
ide at supplere med rygøvelser.

God fornøjelse
/Mai

Fra : Champion

Dato : 18-02-04 10:38

Trix wrote:

> Nogen der har en god ide til en eller anden form for motion, hvor jeg
kan få
> arbejdet lidet af maven væk også.

Du kunne investere i en romaskine.
At ro giver virkelig gode mavemuskler,
og man får brugt de store muskelgrupper
under træningen.
Har selv en hjemme-romaskine, som jeg købte
for et par år siden for ca. 3500,-.
Jeg stiller den ind foran fjernsynet -
og så er det bare derudaf.
Det er langt mere effektivt end at cykle på en
motionscykel, men det kræver at man lige lærer
sig at ro rigtigt.
På min romaskine kan man indstille modstanden,
efterhånden som man kommer i bedre form.

Fra : Martin Bendix

Dato : 19-02-04 23:02

Hejsa Torben
Du kan jo også prøve a stramme din mave op med en Ab-roller, det
er den man ligger på ryggen med en støttepude ved hoved og så er
der en bøjle over hvorman så ruller og strammer maven op, dednne
webside har et billed af den
http://www.workoutsforwomen.com/abroller.asp
det var den eneste side jeg lige kunne finde
men dedn virker deen abroller, ihvertfald for mig og deen kan
købes herhjemme, fik min i Kvicly for 299,- eller var det 199,-
Håber du kan bruge denne oplysning og held og lykke med din
træning,jeg skal selv igang og tabe mig 5-10 kilo og stramme lidt
mere op
Martin