Downgrade
Fra : Towli

Dato : 17-02-04 18:04

Hej alle

Jeg har købt et winfast a350 (fx5900xt), primært for at få noget mere skub i
fs2004 med min "3d-briller" ( fra www.edimensional.com).
Detonator driverne og stereodriverne skal vistnok være samme version og
desværre duer 45.23 detonator-driverne (der er Nvidias seneste stereo
driver-version) af en eller anden grund ikke med mit nye kort. De kan
simpelthen ikke kende mit fx5900xt.
Forhandleren der prakkede mig mit nye kort på sagde at man sagtens kunne
lave Bios'en om og lave kortet om til et fx5950 (og det ser ud som om han
har ret j.f. tweakup.dk).
Så var det jeg tænkte om man kunne "gå modsat" og nedgradere bios'en så
kortet bliver "lavet om" til et kort som 45.23 driverne kan genkende.

Håber ikke jeg lyder alt for meget som om jeg har røget noget jeg ikke kunne
tåle og ville blive helt vildt glad for en hjælp, da det eneste jeg ville
bruge mit nye kort til er mine feeeede 3d-briller.

1000 tak for enhver hjælp!

/Towli (@oldboyz)

Fra : phg1

Dato : 18-02-04 17:28

"Towli" skrev d. 17-02-04 18:04 dette indlæg :
> [...]

> 1000 tak for enhver hjælp!
>
> /Towli (@oldboyz)
>
> med hensyn til bios update til 5950 hvis du gør det får du slet ikke
brug for en ny driver det er kun fx5900 du kan gøre det på kik nede i
bunden af artiklen fra tweakup med hensyn til dit projekt tror jeg
desværre ikke det kan lade sig gøre. mvh poul

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter W. Hansen

Dato : 22-02-04 17:41

Hejsa

De ser gode ud de der 3D briller, har du købt dem her hjemme? (hvor?)
Hvor høj fps kører de med, underforstået bliver man bims af at bruge dem i
længere tid?

MVH
Peter W

--