Landscape -> Portrait
Fra : (Per Røn

Dato : 17-02-04 17:41

Jeg sidder med et lille problem. Hvordan får jeg skiftet default fra
landscape til portrait ved uskrivning?

Når jeg vil skrive noget ud fra Safari, vil den altid gøre det i
landscape - på den brede led.
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten

Dato : 17-02-04 20:35

Per Rønne <per.ronne@doesnt.work.spam.filter.invalid> wrote:

> Når jeg vil skrive noget ud fra Safari, vil den altid gøre det i
> landscape - på den brede led.

vælg side layout (fra safari)
stil dit papir på højkant.
vælg "arkiver som standart" i pop-op menuen "indstllinger.

--
Morten

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, Combo-drev, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : (Per Røn

Dato : 17-02-04 20:51

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> vælg side layout (fra safari)
> stil dit papir på højkant.
> vælg "arkiver som standart" i pop-op menuen "indstllinger.

Tak skal du have. Hvem skulle dog have tænkt på det.
--
Per Erik Rønne