CTD, wet race træningsrapport
Fra : Mads Lund

Dato : 24-04-01 08:43

Hold da op, hvor var det rart at få den nye knallert luftet.

Desværre var aftenen igår jo præget at regn hvilket lagde en naturlig dæmper
på svinghastighederne. Hvilket i bund og grund måske var meget godt, for vi
overlevede træningen uden styrt.

Men helt problemfrit var det da ikke, for RS'eren var selvfølgelig druknet
(måske man skulle huske at lukke for bensinen i fremtiden) hvilket kostede
lidt løberi og et nyt tændrør. Og under første pas faldt shock koblingen af
baghjulet, hvilket vægtoptimerede min bagsvinger en anelse. Men nu er den
fikset men en mere passende låsering.

Team PPR (alias Mikkel) kom da også ganske fint fra start (men kvalificerede
sig ikke til de gul/sorte CTD mærker, da han ikke styrtede). Og med ham har
vi fået en brokrøv nr. 2 med på banen Så snart der er pause bliver alt
overdynget med eder, til stor underholdning for os andre

Så vi er ved frisk mod til på Tirsdag, hvor der forhåbentligt bliver bedre
vejr.

Mads Lund
RS125RR, der blev meget våd igår

Fra : Claus Rittig

Dato : 25-04-01 15:39

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vi fået en brokrøv nr. 2 med på banen Så snart der er pause bliver alt
> overdynget med eder, til stor underholdning for os andre

Orj, jeg vil med en dag, det lyder som god underholdning!

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-04-01 08:12

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<9c6o1l$hoo$5@news.inet.tele.dk>...
> "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk> skrev i en meddelelse

> kvalificerede
> har
>
> Orj, jeg vil med en dag, det lyder som god underholdning!

Hov! Hvorfor kan jeg nu ikke se det oprindelige indlæg...?

Men det er nu fremragende underholdning, og nu har jeg fået fixet
gearpedalen så jeg lover ikke at brokke mig så meget næste gang...
ja, og erstattet de 3(!) skruer jeg tabte i kåben med strips

--
Mikkel
Pure Pain Racing

Fra : Mads Lund

Dato : 26-04-01 08:27

> Men det er nu fremragende underholdning, og nu har jeg fået fixet
> gearpedalen så jeg lover ikke at brokke mig så meget næste gang...
> ja, og erstattet de 3(!) skruer jeg tabte i kåben med strips

Og dette er den foreløbige melding fra DMI :

Tirsdag og onsdag
Mest tørt og stigende temperaturer.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-04-01 08:55

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
<66QF6.91$0z2.1753@news.get2net.dk>...

> Og dette er den foreløbige melding fra DMI :
>
> Tirsdag og onsdag
> Mest tørt og stigende temperaturer.

Ja det lovede de jo også i mandags...

Men jeg krydser alt hvad der kan krydses for tørvejr.

--
Mikkel

Fra : Tomas Linnet

Dato : 26-04-01 19:26

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c0ce26$27098bb0$977110ac@pc2651...
> [...]
> <66QF6.91$0z2.1753@news.get2net.dk>...

> Ja det lovede de jo også i mandags...
>
> Men jeg krydser alt hvad der kan krydses for tørvejr.

Kommer i til Knutstorp? Kamptræning er sq lidt sjovere

Hilsen Tomas
#89 std 250

Fra : Mads Lund

Dato : 27-04-01 13:35

> Kommer i til Knutstorp? Kamptræning er sq lidt sjovere

Det er desværre ikke med i planen. Og det skal straks indrømmes at det var
en bet vi ikke var på Vandel, men til næste 125 ræs i dk, vil de gulsorte
cykler være at finde.

Mads Lund
RS125RR

Fra : Rune Larsen

Dato : 27-04-01 15:16

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> skrev i en meddelelse

> Det er desværre ikke med i planen. Og det skal straks indrømmes at det var
> en bet vi ikke var på Vandel, men til næste 125 ræs i dk, vil de gulsorte
> cykler være at finde.

Det er vel Jyllandsringen her i Maj?

/Rune

Fra : Mads Lund

Dato : 27-04-01 18:00

> Det er vel Jyllandsringen her i Maj?

Niks der er ikke std 125 på programmet, så vi må hjælpe til i svingene, og
drikke humle om aftenen.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Michael K. S.

Dato : 27-04-01 21:41

On Fri, 27 Apr 2001 18:59:51 +0200, "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx>
wrote:

>Niks der er ikke std 125 på programmet, så vi må hjælpe til i svingene, og
>drikke humle om aftenen.

Hmmm Mads,der er vel ikke noget i vejen for at stille op i 125 -racer
på Prilleren, ikke alle de undskyldninger )

Vh
-Michael
no. 88

Fra : Armand

Dato : 28-04-01 01:26

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Hmmm Mads,der er vel ikke noget i vejen for at stille op i 125 -racer
> på Prilleren, ikke alle de undskyldninger )

Bliv ikke alt for skuffet; men på Vandel erfarede jeg at den lokale
racermule alias Erik Dons har fravalgt Jyllandsringen i år alene p.g.a.
startgebyret som er nærmest fordoblet grundet at arrangementet er et
nordisk/skandinavisk(?) mesterskab

Til Mads:
- - - - og pludselig var også denne sæson ovre - Kom nu ud af
starthullerne, det er atlså meget begrænset med løb der arrangeres og
sidste år klippede man ovenikøbet pludselig et af de sidste fra!!!

--
Armand.

Fra : Mads Lund

Dato : 30-04-01 08:25

> [...]
> starthullerne, det er atlså meget begrænset med løb der arrangeres og
> sidste år klippede man ovenikøbet pludselig et af de sidste fra!!!

Ja ja, nu var vi jo ude at træne for første gang sidste mandag, tilmed i
pisse regnvejr. Men det serud til at blive bedre imorgen. Og nu er licenser
osv. på plads, så vi kan begynde at tænke på at deltage i et rigtigt ræs.

Mads Lund
Ninja9RT